Ο Παναθηναϊκός νίκησε την Άλμπα και την κακοδαιμονία – «Νοκ άουτ» Οσμάν και Παπαπέτρου
Με σερί 21-0 το τελευταίο πεντάλεπτο και κορυφαίους τους Ερνανγκόμεθ, Καλαϊτζάκη και Γκέιμπριελ σ’ αυτό το διάστημα, ο Παναθηναϊκός επέστρεψε από το -8 (69-77) διασκεδάζοντας τις κακές εντυπώσεις που άφηνε έως τότε, για να επικρατήσει με 91-81 της Άλμπα Βερολίνου, στο πλαίσιο
