Αφρ. Λατινοπούλου για το νέο διζωνικό τιμολόγιο ρεύματος: «Όχι μόνο δεν αυξήθηκαν οι ώρες της χαμηλής τιμής, αλλά αντίθετα μειώθηκαν»

2 Φεβρουαρίου 2025, 19:30
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Σε δήλωσή της, η ευρωβουλευτής και πρόεδρος του κόμματος Φωνή Λογικής Αφροδίτης Λατινοπούλου αναφέρθηκε στο νέο διζωνικό τιμολόγιο ρεύματος επισημαίνοντας πως αποτελεί ένα ακόμη βάρος για το ελληνικό νοικοκυριό.

Αναλυτικά η δήλωση:

«Η κυβέρνηση αποφάσισε να «κάψει» τους καταναλωτές ρεύματος. Η κατάργηση του νυχτερινού ρεύματος με το διζωνικό που μπήκε στις ζωής μας από την 1η Φεβρουαρίου, αποτελεί ακόμη ένα χτύπημα στα νοικοκυριά.

Τελικά όχι μόνο δεν αυξήθηκαν οι ώρες της χαμηλής τιμής του ρεύματος, αλλά αντίθετα μειώθηκαν, έγιναν… ακατάλληλες για τις οικογένειες και πιστοποιήθηκε για μια ακόμη φορά η κυβερνητική ανακολουθία.

 Τι μας έλεγε τον περασμένο Οκτώβριο ο Υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος, κ. Θεόδωρος Σκυλακάκης;

«Έχουμε αυτή τη στιγμή ένα απομεινάρι του παλιού ηλεκτρικού συστήματος, που όταν δεν υπήρχε ζήτηση το βράδυ, έδινε η τότε ΔΕΗ το νυχτερινό τιμολόγιο. Τώρα το βράδυ, είναι η πιο ακριβή ώρα της ημέρας, και οι πιο φθηνές είναι τα μεσημέρια, όταν δουλεύουν τα φωτοβολταϊκά, και τα Σαββατοκύριακα, προπαντός τις Κυριακές.

Έχει λοιπόν νόημα να μετακινήσουμε τη ζήτηση εκεί που υπάρχει η φθηνή τιμή, γιατί αυτό θα επιτρέψει να είναι φθηνότερα τα τιμολόγια που θα δίνουν οι πάροχοι. Έχουμε αυτή τη στιγμή αναλογικούς μετρητές, που δεν είναι “έξυπνοι”, αλλά έχουν δύο ζώνες. Με αυτό το δεδομένο, θα πάμε σε δύο ζώνες, μία τις μεσημεριανές ώρες και τα Σαββατοκύριακα -όλο το Σαββατοκύριακο».

Τι τελικά είδαμε να εφαρμόζεται για τις περίφημες μειωμένες τιμές;

Χειμερινό ωράριο, με διάρκεια από τον Νοέμβριο έως τον Μάρτιο:

(Μεσημβρινή ζώνη: 12 μ.μ. – 3 μ.μ.- Νυχτερινή ζώνη: 2 π.μ. – 5 π.μ.)

 Θερινό ωράριο, με διάρκεια από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο:

(Μεσημβρινή ζώνη: 11 π.μ. – 3 μ.μ.-Νυχτερινή ζώνη: 2 π.μ. – 4 π.μ.).

Ξεχάσαμε τα Σαββατοκύριακα και πάμε σε…Γερμανικό νούμερο για το βράδυ, ενώ για την ημέρα προσφέρονται οι ώρες που κανείς εργαζόμενος δεν βρίσκεται σπίτι του. Προφανώς ο κ. Σκυλακάκης θα σκέφτεται το μαγείρεμα εξ αποστάσεως…

Το νέο σύστημα μειωμένης τιμολόγησης ηλεκτρικής ενέργειας αποτελεί ένα ακόμη χτύπημα μετά τα πράσινα, μπλε, κίτρινα, κόκκινα, μπεζ, ροζ τιμολόγια που τρέλαναν τον κόσμο. Ο κ. Μητσοτάκης είναι προφανές πως έχει αποφασίσει με ποιους θα είναι στην ελληνική κοινωνία. Και βέβαια αφήνει τη ρευματοκλοπή να είναι το αγαπημένο σπορ των ομάδων που φροντίζει να ενισχύει με κάθε λογής επιδόματα… Και αυτή θέλει να τη φορτώσει στους συνεπείς καλοπληρωτές. Μόνο που πλέον δεν έχει σταθμίσει ότι… ουκ αν λάβεις εκ τού μη έχοντος».

1 Comment Αφήστε μια απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Θ. Πλεύρης: Χρηματοδότηση 1,33 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση του στόλου της Δημοτικής Αστυνομίας Αθηνών

Χρηματοδότηση ύψους 1.333.992 ευρώ για την ενίσχυση του στόλου της

Αναθεώρηση Συντάγματος: Αμνηστία για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφος και εκλογικός νόμος στο επίκεντρο

Κατάργηση αμνηστίας για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφος εντός επικράτειας, εκλογικό

Κ. Μητσοτάκης: Ξεπεράσαμε τις προσδοκίες και στέλνουμε μήνυμα ασφάλειας σε όλους τους συνεπείς δανειολήπτες – Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία

«Η κυβέρνηση ξεπέρασε τις προσδοκίες και στέλνει μήνυμα ασφάλειας σε

Επίσκεψη κλιμακίου της ΝΔ υπό τον Μάκη Βορίδη στην Σπάρτη

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο

Στο ΑΤ Συντάγματος ο Κυριάκος Μητσοτάκης για έκδοση νέας ταυτότητας – Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε, ο πρωί της Τετάρτης, ο