Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος προανήγγειλε ότι θα δώσει το παρών στον δεύτερο τελικό στο ΣΕΦ – «Και τώρα θα έρθω κι εγώ κάτω, να με βρίζετε 15.000»

30 Μαΐου 2025, 23:19
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος λίγο μετά το 1-0 του Παναθηναϊκού (πήρε τη νίκη με 80-68 στο ΟΑΚΑ) απέναντι στον Ολυμπιακό στον 1ο τελικό της Basket League προανήγγειλε ότι θα δώσει το παρών στο ΣΕΦ για το Game 2 (1/6, 21:00).

Μετά το τέλος του πρώτου τελικού στο ΟΑΚΑ, ο διοικητικός ηγέτης του Παναθηναϊκού ανέφερε μέσω Instagram: «Και τώρα θα έρθω κι εγώ κάτω, να με βρίζετε 15.000»!

Τις προηγούμενες ημέρες, ο Αθλητικός Δικαστής της Stoiximan GBL ενημέρωσε ότι συγχωνεύθηκαν οι ποινές απαγόρευσης εισόδου στα γήπεδα στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Πρακτικά, λοιπόν, έχει εκτίσει την ποινή του και μπορεί να δώσει το «παρών» στους τελικούς με τον Ολυμπιακό.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Απόστολος Φούσιας: Κατέθεσε έγγραφη πρόταση για αναβάθμιση Δημοτικού Σταδίου Νεάπολης Δήμου Μονεμβασίας – «Ενα διαχρονικό αίτημα να εξελιχθεί σε κοινή επιτυχία»

Ο ανεξάρτητος σύμβουλος Δήμου Μονεμβασίας Απόστολος Φούσιας κατέθεσε έγγραφη πρόταση

Σε δημοπρασία η μπάλα από το «χέρι του Θεού» του Ντιέγκο Μαραντόνα με εκκίνηση 2,5 εκ. δολάρια

Το Άγιο Δισκοπότηρο των ποδοσφαιρικών συλλεκτικών αντικειμένων, η θρυλική μπάλα

Ολυμπιακός: Στο τιμόνι των ερυθρολεύκων μέχρι το 2029 ο Γιώργος Μπαρτζώκας

Ιστορική επέκταση συνεργασίας για τα επόμενα τρία χρόνια ανακοίνωσε η

3ο Piraeus Street Long Jump με τον Μίλτο Τεντόγλου στον Πειραιά στις 28 Ιουνίου 

Το MEGA News, πιστό στα μεγάλα αθλητικά ραντεβού, δίνει δυναμικό

Μεξικό: Όχημα έπεσε πάνω σε πλήθος στο Κάμπο Σαν Λούκας σε συγκέντρωση για το Παγκόσμιο Κύπελλο – Τουλάχιστον 17 τραυματίες

Τουλάχιστον 17 άνθρωποι τραυματίστηκαν χθες Τετάρτη βράδυ όταν ένα όχημα