«Δεν τίθεται θέμα κατάργησης πιστοποιητικών εμβολιασμού» διευκρινίζει η Γκάγκα

24 Μαρτίου 2022, 9:15
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Η αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας, Μίνα Γκάγκα τόνισε ότι το πρόστιμο των 100 ευρώ στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών θα σταματήσει να ισχύει από τις 15 Απριλίου γιατί αυτό επιτάσσει η πορεία της πανδημίας αφενός, αλλά και γιατί αφετέρου πέτυχε τον στόχο του. «Χιλιάδες άνθρωποι άνω των 60 ετών εμβολιάστηκαν και δεν περιμένουμε άλλους μέσα στο καλοκαίρι, από φθινόπωρο πάλι».

Ερωτηθείς αν θα μπορούσε να σβηστεί και το πρόστιμο των 300 ευρώ, είπε ότι αυτό δεν είναι λογικό γιατί όταν η Πολιτεία θέτει έναν κανόνα αυτός θα πρέπει να ακολουθείται, διαφορετικά κανείς δε θα σεβαστεί τον επόμενο.

Η Μίνα Γκάγκα ήταν κατηγορηματική στο θέμα της άρσης των περιορισμών για τους ανεμβολίαστους με την κατάργηση του πιστοποιητικού εμβολιασμού, λέγοντας πως «δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα» και είπε πως όσα αντίθετα έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής δεν προέρχονται από επίσημα χείλη της Κυβέρνησης.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μουντιάλ 2026: Εντοπίστηκε σορός μέσα σε παρκαρισμένο αυτοκίνητο κοντά στο προπονητικό κέντρο του Ιράν στην Τιχουάνα

Σοκ στο προπονητικό κέντρο της εθνικής Ιράν στην Τιχουάνα του

Γιαννιτσά: Ομόφωνα ένοχοι οι 4 κατηγορούμενοι για το δυστύχημα στο λούνα παρκ της Χαλκιδικής όπου έχασε τη ζωή του ένας 19χρονος

Ομόφωνα ένοχοι κρίθηκαν οι τέσσερις κατηγορούμενοι που κάθονται στο εδώλιο

Αίγιο: Συγκλονιστικές στιγμές στο τελευταίο «αντίο» σε μητέρα και γιο που δολοφονήθηκαν

Σε κλίμα βαθιάς θλίψης και οδύνης, συγγενείς, φίλοι και κάτοικοι

Ηράκλειο: Κακουργηματική δίωξη στον 45χρονο παππού για τον θάνατο του 18 μηνών βρέφους

Σοκ και βαθιά θλίψη επικρατεί στην κοινωνία της Κρήτης μετά

Νίκαια: Χειροπέδες σε 66χρονο με οπλοστάσιο στο σπίτι του – Βρέθηκαν περίστροφο, τέιζερ και πιστόλια κρότου

Στη σύλληψη ενός 66χρονου ημεδαπού προχώρησαν αστυνομικοί το απόγευμα της