Υπουργείο Υγείας: Εγκαίνια νέου Αξονικού Τομογράφου στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών Κοργιαλένειο – Μπενάκειο από τη Μίνα Γκάγκα       

16 Μαΐου 2023, 16:41
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

 

Τον νέο υπερσύγχρονο πολυτομικό αξονικό τομογράφο στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών Κοργιαλένειο – Μπενάκειο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού που αποτελεί τον δεύτερο που τοποθετείται στο νοσοκομείο, εγκαινίασε η Αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Μίνα Γκάγκα.

Η λειτουργία του νέου αξονικού τομογράφου – μαζί με αυτόν που ήδη λειτουργεί στο νοσοκομείο – θα συμβάλει στη μείωση του χρόνου αναμονής και την αμεσότερη εξυπηρέτηση των ασθενών.

Η Αναπληρώτρια υπουργός Υγείας αναφέρθηκε στις υπηρσίες που προφέρει το νοσοκομείο, τονίζοντας ότι “είναι ένα νοσοκομείο αιχμής, δέχεται πάρα πολλά περιστατικά, διαθέτει πολλά εξαιρετικά τμήματα, μεταξύ των οποίων και το Ακτινολογικό, που είναι από τα καλύτερα επεμβατικά τμήματα της χώρας.

Στηρίζουμε την κτιριακή και τεχνολογική αναβάθμιση των νοσοκομείων με κονδύλια του Υπουργείου, με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης, καθώς και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ και όλες τις Περιφέρειες”.

Η υγεία και η ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, όπως έχει δηλώσει ο Πρωθυπουργός, θα είναι βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης για την επόμενη τετραετία., κατέληξε η κ. Γκάγκα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μητσοτάκης από Ρόδο: Νέα έργα, στήριξη στον τουρισμό και το βλέμμα στην επόμενη σεζόν

Μετά τη σύσκεψη με φορείς του τουρισμού, στα κεντρικά γραφεία

Θεσσαλονίκη: Η Ιερά Μητρόπολη διέθεσε σχεδόν 4 εκατ. ευρώ σε φιλανθρωπικές δράσεις το 2025

Σχεδόν 4 εκατομμύρια ευρώ διατέθηκαν από την ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης

Ρέθυμνο: Τρεις συλλήψεις για οπλοκατοχή και ζωοκλοπή – Δικογραφία για άλλα δύο άτομα

Στο πλαίσιο του ειδικού σχεδιασμού της αστυνομίας του Ρεθύμνου για

Ρόδος: Ανακοινώσεις Μητσοτάκη για νέο νοσοκομείο στην Κω και παρεμβάσεις στο λιμάνι του νησιού

Με επίκεντρο την υγεία, τις υποδομές και την αναπτυξιακή προοπτική

Γιαννιτσά: Ομόφωνα ένοχοι οι 4 κατηγορούμενοι για το δυστύχημα στο λούνα παρκ της Χαλκιδικής όπου έχασε τη ζωή του ένας 19χρονος

Ομόφωνα ένοχοι κρίθηκαν οι τέσσερις κατηγορούμενοι που κάθονται στο εδώλιο