Κ. Μητσοτάκης: Με ομιλία του πρωθυπουργού ξεκινάει το πρόγραμμα στη Νέα Υόρκη
Mε ομιλία στην Σύνοδο Κορυφής για το Μέλλον, συναντήσεις με εβραϊκές οργανώσεις και Άραβες ηγέτες ξεκινάει η πρώτη μέρα του προγράμματος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Νέα Υόρκη. Ο πρωθυπουργός θα απευθύνει ομιλία στην ολομέλεια της Συνόδου Κορυφής για το Μέλλον το
