Νέα Υόρκη: Το σημερινό (25/9) πρόγραμμα του πρωθυπουργού Κυρ. Μητσοτάκη – Ομιλία στην Ολομέλεια του ΟΗΕ – Θα παρευρεθεί σε εκδήλωση του Προέδρου των ΗΠΑ
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 11.00 (ώρα Νέας Υόρκης, 18:00 ώρα Ελλάδας) θα μιλήσει στην Ολομέλεια του ΟΗΕ, στη Σύνοδο για την Άνοδο της Στάθμης των Θαλασσών. Στη συνέχεια ο Πρωθυπουργός θα έχει συναντήσεις: στις 12.30 (19:30 ώρα Ελλάδας) με τον Πρόεδρο
