Οι Έλληνες καταναλωτές προτίμησαν για άλλον έναν μήνα τα υβριδικά μοντέλα
Τα υβριδικά μοντέλα προτίμησαν για άλλον έναν μήνα οι Έλληνες καταναλωτές, αφού τον Μάιο περίπου ένας στους δύο οδηγούς επέλεξε αυτοκίνητο που είχε υβριδική τεχνολογία. Συγκεκριμένα τα υβριδικά μοντέλα κατέλαβαν το 56,1% του συνόλου των πωλήσεων, καταγράφοντας αύξηση 8,5% σε σχέση με
