Ειρ. Αγαπηδάκη: «Από 30 τιμολόγια τον μήνα, μέσω του ψηφιακού συστήματος “Προλαμβάνω” η ΗΔΙΚΑ διαχειρίζεται 30.000, χωρίς να απαιτείται επιπλέον προσωπικό»
Το υπουργείο Υγείας προχωρά δυναμικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό του συστήματος Υγείας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών για επαγγελματίες υγείας ανέφερε μεταξύ άλλων η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη μιλώντας στο συνέδριο για την Υγεία και
