Θετικός στον κορωνοϊό ο υφυπουργός Πολιτισμού

28 Ιανουαρίου 2022, 14:27
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Θετικός στον κορωνοϊό είναι ο υφυπουργός Σύγχρονου Πολιτισμού, Νικόλας Γιατρομανωλάκης, όπως έκανε γνωστό ο ίδιος, με ανάρτησή του στα social media.

«Δυστυχώς πριν από λίγο διαγνώσθηκα θετικός στον κορωνοϊό. Για τις επόμενες μέρες θα ακολουθώ το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ και θα εργάζομαι από το σπίτι. Χάρη και στην επαναληπτική δόση του εμβολίου, τα συμπτώματά μου είναι προσώρας ήπια (πονόλαιμος και χαμηλός πυρετός). Παροτρύνω όλους να εμβολιαστούν και να ακολουθούν τα σχετικά πρωτόκολλα για την προστασία της δημόσιας υγείας», έγραψε ο υφυπουργός.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Απάντηση πηγών του υπουργείου Εσωτερικών στον Χάρη Δούκα για τις Υπηρεσίες Δόμησης

«Παντελή άγνοια για την Αυτοδιοίκηση» καταλογίζουν πηγές του υπουργείου Εσωτερικών

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017 – Λίνα Μενδώνη: «Τραυματική εμπειρία που μετατράπηκε αμέσως σε χρέος»

Η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης στρατηγικής

Ευάγγελος Τουρνάς: Πρέπει να ξεπεράσουμε τον περσινό αριθμό καθαρισμών οικοπέδων, γιατί είναι ανάγκη να μειώσουμε την καύσιμη ύλη

Την ανάγκη εντατικοποίησης των καθαρισμών οικοπέδων και τη σημασία της

Ζάκυνθος: Στο επίκεντρο ο εκσυγχρονισμός της Δικαιοσύνης κατά την επίσκεψη του υφυπουργού Ιωάννη Μπούγα

Τη Ζάκυνθο επισκέφθηκε την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 ο Υφυπουργός

Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον αστυνομικό Χρήστο Μάτη, 42 χρόνια μετά την δολοφονία του από την 17 Νοέμβρη – Έδωσαν το παρών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και Κώστας Μπακογιάννης

Οι ξεθωριασμένες μνήμες, η λήθη, η σιωπή της κοινωνίας για