Θετικός στον κορωνοϊό ο υφυπουργός Πολιτισμού

28 Ιανουαρίου 2022, 14:27
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Θετικός στον κορωνοϊό είναι ο υφυπουργός Σύγχρονου Πολιτισμού, Νικόλας Γιατρομανωλάκης, όπως έκανε γνωστό ο ίδιος, με ανάρτησή του στα social media.

«Δυστυχώς πριν από λίγο διαγνώσθηκα θετικός στον κορωνοϊό. Για τις επόμενες μέρες θα ακολουθώ το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ και θα εργάζομαι από το σπίτι. Χάρη και στην επαναληπτική δόση του εμβολίου, τα συμπτώματά μου είναι προσώρας ήπια (πονόλαιμος και χαμηλός πυρετός). Παροτρύνω όλους να εμβολιαστούν και να ακολουθούν τα σχετικά πρωτόκολλα για την προστασία της δημόσιας υγείας», έγραψε ο υφυπουργός.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Δείτε live την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Στο παρακάτω link θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του

Το πρόγραμμα των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο

Στην Πελοπόννησο συνεχίζονται αυτήν την εβδομάδα οι επισκέψεις κλιμακίων της

Εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο από τις Βρυξέλλες για το Qatargate – Έχω δηλώσει στο Πόθεν Έσχες τις αμοιβές μου από ΜΚΟ απαντά

Ένταλμα σύλληψης κατά του Δημήτρη Αβραμόλου εκδόθηκε από τις εισαγγελικές

Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα συμμετάσχει αύριο (23/6) σε συζήτηση για το Κτηματολόγιο στο Ωδείο Αθηνών

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (23.6.2026) στις 11.00 θα συμμετάσχει

Μάξιμος Χαρακόπουλος: «Εκλογές στο τέλος της τετραετίας – Υπερδιπλάσιος ο ρυθμός ανάπτυξης σε σχέση με τον μέσο ευρωπαϊκό»

«Ο Μητσοτάκης απέδειξε ότι διαθέτει θεσμική υπευθυνότητα. Οι εκλογές