Τιμές ρεκόρ για τον χρυσό και το ασήμι μετά τις απειλές εναντίον της ομοσπονδιακής κεντρικής τράπεζας των ΗΠΑ

12 Ιανουαρίου 2026, 12:20
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Οι τιμές του χρυσού και του ασημιού έφθασαν σήμερα σε επίπεδα ρεκόρ μετά τις απειλές για άσκηση δίωξης σε βάρος της ομοσπονδιακής κεντρικής τράπεζας των ΗΠΑ (Federal Reserve, Fed) από το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης που τροφοδότησε φόβους για την ανεξαρτησία του θεσμού και τη ζήτηση για ασφαλή επενδυτικά καταφύγια.

Ο χρυσός έκανε άλμα στα 4.600 δολάρια η ουγγιά και το ασήμι άγγιξε τα 85 δολάρια η ουγγιά για πρώτη φορά, αφού ο πρόεδρος της Fed Τζερόμ Πάουελ κατηγγειλε «πολιτικές πιέσεις και εκφοβισμούς» που ασκούνται από τον Ντόναλντ Τραμπ, μετά την ανακοίνωση του υπουργείου Δικαιοσύνης σε βάρος της κεντρικής τράπεζας, που μπορεί να οδηγήσει σε απαγγελία κατηγοριών.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κατάρ: Ισχυρή έκρηξη λόγω “τεχνικού προβλήματος” σε εργοστάσιο του Ρας Λαφάν

Μια πολύ ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε απόψε σε ένα εργοστάσιο στο

Κούβα: Απεβίωσε ο Ραμίρο Βαλντές, ένας από τους τελευταίους εν ζωή συνεργάτες των αδελφών Κάστρο

Ο Ραμίρο Βαλντές, σημαντική προσωπικότητα της κουβανικής επανάστασης, στενός συνεργάτης

«Βόμβα» Ντόναλντ Τραμπ για την πολιτική κατάσταση στην Βρετανία: «Ο Κιρ Στάρμερ θα παραιτηθεί από πρωθυπουργός της Βρετανίας την Δευτέρα»

Ο Ντόναλντ Τραμπ έριξε βόμβα που έσκασε στην Βρετανία καθώς

Κίνα – Σανγκάη: Αύξηση των επισκεπτών καταγράφεται στα θεματικά πάρκα για το φετινό τριήμερο των διακοπών του Φεστιβάλ Dragon Boat

Ο αριθμός των επισκεπτών στα θεματικά πάρκα της Σανγκάης αυξάνεται

Απειλές Τραμπ προς Ιράν εν μέσω των συνομιλιών στην Ελβετία: «Θα σας χτυπήσουμε σκληρά αν σύμμαχοί σας στον Λίβανο δεν σταματήσουν να προκαλούν προβλήματα» 

Οι Ιρανοί πρέπει να σταματήσουν αμέσως την δράση των εντολοδόχων