Για πρώτη φορά στην ιστορία, ο χρυσός έσπασε το φράγμα των 5.000 δολαρίων

26 Ιανουαρίου 2026, 8:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο χρυσός ξεπέρασε χθες Κυριακή το όριο των 5.000 δολαρίων ανά ουγγιά για πρώτη φορά στην ιστορία, καθώς συνεχίζει να χαρακτηρίζεται αξία-καταφύγιο εν μέσω των γεωπολιτικών, των εμπορικών και των νομισματικών αβεβαιοτήτων τις οποίες γεννά η πολιτική του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.

   Η τιμή του πολύτιμου κιτρινόχρωμου μετάλλου, που ενισχύεται καθώς το δολάριο αποδυναμώνεται, συνεχίζει την αδιάλειπτη άνοδό της εδώ και χρόνια. Η ουγγιά του χρυσού βρισκόταν λίγο πάνω από τα 2.000 δολάρια τον Ιανουάριο του 2024.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κατάρ: Ισχυρή έκρηξη λόγω “τεχνικού προβλήματος” σε εργοστάσιο του Ρας Λαφάν

Μια πολύ ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε απόψε σε ένα εργοστάσιο στο

Κούβα: Απεβίωσε ο Ραμίρο Βαλντές, ένας από τους τελευταίους εν ζωή συνεργάτες των αδελφών Κάστρο

Ο Ραμίρο Βαλντές, σημαντική προσωπικότητα της κουβανικής επανάστασης, στενός συνεργάτης

«Βόμβα» Ντόναλντ Τραμπ για την πολιτική κατάσταση στην Βρετανία: «Ο Κιρ Στάρμερ θα παραιτηθεί από πρωθυπουργός της Βρετανίας την Δευτέρα»

Ο Ντόναλντ Τραμπ έριξε βόμβα που έσκασε στην Βρετανία καθώς

Κίνα – Σανγκάη: Αύξηση των επισκεπτών καταγράφεται στα θεματικά πάρκα για το φετινό τριήμερο των διακοπών του Φεστιβάλ Dragon Boat

Ο αριθμός των επισκεπτών στα θεματικά πάρκα της Σανγκάης αυξάνεται

Απειλές Τραμπ προς Ιράν εν μέσω των συνομιλιών στην Ελβετία: «Θα σας χτυπήσουμε σκληρά αν σύμμαχοί σας στον Λίβανο δεν σταματήσουν να προκαλούν προβλήματα» 

Οι Ιρανοί πρέπει να σταματήσουν αμέσως την δράση των εντολοδόχων