Γ. Οικονόμου: Πάνω από 11 δισ. ευρώ στη χώρα με τη δεύτερη πληρωμή του Ταμείου Ανάκαμψης

17 Ιανουαρίου 2023, 11:04
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Στην έγκριση από την Κομισιόν του αιτήματος για δεύτερη πληρωμή από το Ταμείο Ανάκαμψης, αναφέρεται με ανάρτησή του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

«Με σχέδιο, εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το αίτημα που υπέβαλε η Ελλάδα για τη δεύτερη πληρωμή από το Ταμείο Ανάκαμψης, ύψους 3,6 δισ. Euro», αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Οικονόμου.

«Με τη δεύτερη πληρωμή, οι πόροι που εισρέουν στη χώρα μας από αυτό το αναπτυξιακό εργαλείο υπερβαίνουν τα 11 δισ. ευρώ», επισημαίνει.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Η ΔΥΠΑ και η ONEX ενώνουν εκπαίδευση και παραγωγή – Αποφοίτησαν οι νέοι τεχνίτες σε Σύρο και Ελευσίνα

Στη Σύρο και στην Ελευσίνα πραγματοποιήθηκαν οι τελετές αποφοίτησης των

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 3 Iουλίου

Κατά την περίοδο 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου, θα καταβληθούν

ΑΑΔΕ: Μπλόκο σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων

Ένα ακόμη σημαντικό πλήγμα στα κυκλώματα λαθρεμπορίας ναυτιλιακών καυσίμων πέτυχαν

Αρχή Ελέγχου Αγοράς: Πάνω από 15.000 απομιμητικά προϊόντα κατασχέθηκαν στη Χαλκιδική – Πρόστιμα άνω των 220.000 ευρώ

Εντατικοποιεί τους ελέγχους σε τουριστικές και παραλιακές περιοχές, η Ανεξάρτητη

Επιχειρηματικά δάνεια: Τέλος στους φόβους για «ασυμμετρία» στα επιτόκια – Τι λέει η ΤτΕ

Η μετάδοση των αποφάσεων νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ στα επιτόκια