Σύλληψη δύο ατόμων για παράνομη απόρριψη αποβλήτων στον Κορυδαλλό

3 Σεπτεμβρίου 2025, 20:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Δύο άτομα, ηλικίας 24 και 23 ετών, συνελήφθησαν το μεσημέρι της 2ας Σεπτεμβρίου 2025 από την Ειδική Επιχειρησιακή Ομάδα Δράσης της ΓΑΔΑ για παράνομη απόρριψη στερεών αποβλήτων σε λόφο του Κορυδαλλού.


Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, οι συλλήψεις έγιναν μετά από πληροφορίες για όχημα που μετέφερε απόβλητα προς την περιοχή. Οι αστυνομικοί εντόπισαν τους δράστες να απορρίπτουν στερεά υλικά τόσο στον λόφο όσο και παραπλεύρως οδού. Στο σημείο έφτασε υπάλληλος της Περιφέρειας Αττικής, ο οποίος διαπίστωσε υποβάθμιση του περιβάλλοντος.


Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, ενώ επιβλήθηκαν και διοικητικά πρόστιμα του ΚΟΚ για έλλειψη ΚΤΕΟ και παράνομη μεταφορά προϊόντων. Το όχημα κατασχέθηκε. Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν.

Δείτε τις εικόνες

.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Formula 1: Σε πρόβλημα στην μπαταρία οφείλονται οι πρόσφατες εγκαταλείψεις της Mercedes

Η Mercedes γνωστοποίησε ότι έχει εντοπίσει ένα πρόβλημα με την

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να εξασφαλίσουν χώρο στα εργοστάσιά τους στην Ευρώπη καθώς επίκεινται νέοι κανόνες της ΕΕ

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επιδιώκουν να εγκαταστήσουν ευρωπαϊκή παραγωγή πριν τεθούν

Αύξηση 3,2% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον φετινό Μάιο σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ

Αύξηση 3,2% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα εφέτος

Volkswagen: Στοχεύει σε περικοπή 28.000 θέσεων εργασίας έως το 2030 – Στόχος η μείωση του κόστους των εργοστασίων της στη Γερμανία

Η Volkswagen έχει εξασφαλίσει συμφωνίες για περισσότερες από 28.000 αποχωρήσεις

Το νέο Audi Q7 ανεβάζει τον πήχη σε ευρυχωρία, τεχνολογία και άνεση

Με το νέο Q7, η Audi συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία