ΗΣΑΠ: Χωρίς ηλεκτρικό από Θησείο έως Αττική λόγω βλάβης στο σύστημα τηλεπικοινωνιών

21 Ιουνίου 2024, 14:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Πειραιάς – Θησείο & Αττική – Κηφισιά, λόγω τεχνικού προβλήματος στις τηλεπικοινωνίες, που οφείλεται στον ΟΤΕ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, η κίνηση των συρμών στον ΗΣΑΠ διεξάγεται στα τμήματα:

Πειραιάς – Θησείο

Αττική – Κηφισιά

Συγκεκριμένα οι συρμοί δεν περνούν από: Μοναστηράκι, Ομόνοια, Βικτώρια.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πυροσβεστική: Συλλήψεις 5 άτομων για πυρκαγιές από αμέλεια και παραβάσεις της αντιπυρικής νομοθεσίας

Στη σύλληψη πέντε ατόμων προχώρησαν τα Ανακριτικά Κλιμάκια Αντιμετώπισης Εγκλημάτων

Διάσωση 35 αλλοδαπών νοτιοανατολικά της Γαύδου

Μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης 35 αλλοδαπών, οι οποίοι επέβαιναν

Χαλκίδα: Τέσσερις τραυματίες σε τροχαίο στη Δροσιά

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στη Χαλκίδα, όταν

Ένοχος ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες – Επιβλήθηκε η μέγιστη ποινή

Ένοχος κρίθηκε από το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων ο 16χρονος κατηγορούμενος

Πυρκαγιά σε εξέλιξη σε δύσβατη δασική έκταση στα Κρυονέρια Ναυπακτίας

Νέο πύρινο μέτωπο εκδηλώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην Αιτωλοακαρνανία,