Pagani Imola: Με κινητήρα V12 και βάρος supermini

Την roadster έκδοση του Imola Coupe. Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του αποφάσισε να υλοποιήσει η Pagani.


Με βάση την Huayra R, που προορίζεται μόνο για πίστα, η Imola Roadster υιοθέτησε το άγριο πακέτο αεροδυναμικής της. Βασική διαφορά όμως με την R είναι ότι η Pagani σχεδίασε την Imola Roadster ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί στον δρόμο. Ζυγίζει περίπου 1260 kg, όσο και ένα supermini όχημα. Παρ΄όλ’αυτά, το κινητήριο σύνολο της διαφέρει αρκετά από ένα supermini.

Λόγος γίνεται για έναν twin-turbo V12 AMG κινητήρα 6 λίτρων με απόδοση 850 PS και 1.100 Nm ροπής. Όλη αυτή η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων από την Xtrac, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για την Pagani. Η τελική του ταχύτητα είναι στα 350 km/h πριν μπει σε λειτουργία ο ηλεκτρονικός κόφτης.

Από άποψη ελαστικών, η Imola Roadster «φοράει» τα Pirelli P Zero Trofeo R με διαστάσεις 265/30 R20 στον εμπρός άξονα και 355/25 R21 στον πίσω. Τέλος, η Brembo επιμελείται την πέδηση του hypercar με τα αεριζόμενα κεραμικά της φρένα.

 

Η Pagani δεν έχει δώσει επίσημες πληροφορίες για την αρχική τιμή του roadster. Ωστόσο, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι η παραγωγή του θα περιοριστεί στα 8 μοντέλα.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *