Pagani Imola: Με κινητήρα V12 και βάρος supermini

27 Νοεμβρίου 2023, 13:47
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Την roadster έκδοση του Imola Coupe. Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του αποφάσισε να υλοποιήσει η Pagani.

Με βάση την Huayra R, που προορίζεται μόνο για πίστα, η Imola Roadster υιοθέτησε το άγριο πακέτο αεροδυναμικής της. Βασική διαφορά όμως με την R είναι ότι η Pagani σχεδίασε την Imola Roadster ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί στον δρόμο. Ζυγίζει περίπου 1260 kg, όσο και ένα supermini όχημα. Παρ΄όλ’αυτά, το κινητήριο σύνολο της διαφέρει αρκετά από ένα supermini.

Λόγος γίνεται για έναν twin-turbo V12 AMG κινητήρα 6 λίτρων με απόδοση 850 PS και 1.100 Nm ροπής. Όλη αυτή η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων από την Xtrac, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για την Pagani. Η τελική του ταχύτητα είναι στα 350 km/h πριν μπει σε λειτουργία ο ηλεκτρονικός κόφτης.

Από άποψη ελαστικών, η Imola Roadster «φοράει» τα Pirelli P Zero Trofeo R με διαστάσεις 265/30 R20 στον εμπρός άξονα και 355/25 R21 στον πίσω. Τέλος, η Brembo επιμελείται την πέδηση του hypercar με τα αεριζόμενα κεραμικά της φρένα.

 

Η Pagani δεν έχει δώσει επίσημες πληροφορίες για την αρχική τιμή του roadster. Ωστόσο, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι η παραγωγή του θα περιοριστεί στα 8 μοντέλα.


Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Το υψηλό κόστος επισκευής αποτρέπει τους οδηγούς να συντηρήσουν το αυτοκίνητό τους σε τακτά χρονικά διαστήματα

Το υψηλό κόστος επισκευής και ανταλλακτικών ωθεί τους οδηγούς να

Οι λόγοι που κάνουν τους οδηγούς να οδηγούν γρήγορα

Η υπερβολική ταχύτητα ευθύνεται για το 30% των θανάτων από

Επεκτείνεται έως 31 Μαρτίου 2026 το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

Επεκτείνεται για τρεις μήνες, έως 31 Μαρτίου 2026, η διάρκεια

Με άνοιγμα σε νέες αγορές αντιδρά η ΚΕΝΟΤΟΜ στην άνοδο των κινεζικών εταιριών ηλεκτρικών οχημάτων

Σε νέες αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία, όπου

Κίνα – Τσονγκτάνγκ: Η πόλη που εξειδικεύεται στην παραγωγή ελαστικών σωληνώσεων οχημάτων

Στα περίχωρα της κινεζικής μητρόπολης Τιεντσίν και μακριά από τους