Pagani Imola: Με κινητήρα V12 και βάρος supermini

27 Νοεμβρίου 2023, 13:47
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Την roadster έκδοση του Imola Coupe. Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του αποφάσισε να υλοποιήσει η Pagani.

Με βάση την Huayra R, που προορίζεται μόνο για πίστα, η Imola Roadster υιοθέτησε το άγριο πακέτο αεροδυναμικής της. Βασική διαφορά όμως με την R είναι ότι η Pagani σχεδίασε την Imola Roadster ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί στον δρόμο. Ζυγίζει περίπου 1260 kg, όσο και ένα supermini όχημα. Παρ΄όλ’αυτά, το κινητήριο σύνολο της διαφέρει αρκετά από ένα supermini.

Λόγος γίνεται για έναν twin-turbo V12 AMG κινητήρα 6 λίτρων με απόδοση 850 PS και 1.100 Nm ροπής. Όλη αυτή η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων από την Xtrac, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για την Pagani. Η τελική του ταχύτητα είναι στα 350 km/h πριν μπει σε λειτουργία ο ηλεκτρονικός κόφτης.

Από άποψη ελαστικών, η Imola Roadster «φοράει» τα Pirelli P Zero Trofeo R με διαστάσεις 265/30 R20 στον εμπρός άξονα και 355/25 R21 στον πίσω. Τέλος, η Brembo επιμελείται την πέδηση του hypercar με τα αεριζόμενα κεραμικά της φρένα.

 

Η Pagani δεν έχει δώσει επίσημες πληροφορίες για την αρχική τιμή του roadster. Ωστόσο, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι η παραγωγή του θα περιοριστεί στα 8 μοντέλα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Στρατηγική συνεργασία Ford και Renault Group

Η Ford και το Renault ανακοίνωσαν μια ιστορική στρατηγική συνεργασία

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία περιμένει τις αποφάσεις της ΕΕ για τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για μετά το 2035

Η αναθεώρηση της απαγόρευσης πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης που θα

Τα plug-in hybrid μοντέλα της Volkswagen

Η τεχνολογία eHybrid της Volkswagen εξασφαλίζει υψηλότερες ηλεκτρικές αυτονομίες που

Η τεχνολογία των 800V είναι το μέλλον της φόρτισης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η τεχνολογία των 800V είναι το μέλλον της φόρτισης στα

Νέα Mercedes A-Class: Εντυπωσιακή, σπορτίφ και δυναμική

Με απολύτως ισορροπημένες αναλογίες η νέα Mercedes A-Class φέρνει κάτι