Θεσσαλονίκη: Δωρεά οργάνων 48χρονης που κατέληξε από ρήξη ανευρύσματος

27 Ιανουαρίου 2026, 13:00
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Δύο ασθενείς αναμένεται να υποβληθούν σε μεταμόσχευση νεφρού εντός των επόμενων ωρών, χάρη στη δωρεά οργάνων 48χρονης γυναίκας, η οποία κατέληξε έπειτα από νοσηλεία στη Β’ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Γεώργιος Παπανικολάου», λόγω εγκεφαλικής αιμορραγίας από ρήξη ανευρύσματος.

   Παράλληλα, δύο έως τέσσερις ακόμη ασθενείς αναμένεται να υποβληθούν τις προσεχείς ημέρες σε μεταμόσχευση κερατοειδούς, από μοσχεύματα που προέρχονται από τη δωρεά οργάνων της ίδιας γυναίκας.

   Σύμφωνα με πληροφορίες, οι νεφροί μεταφέρθηκαν στο Μεταμοσχευτικό Κέντρο του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Ιπποκράτειο», όπου βρίσκεται σε εξέλιξη ο έλεγχος ιστοσυμβατότητας. Εντός των προσεχών ωρών αναμένεται να οριστικοποιηθεί η επιλογή των ληπτών, στους οποίους θα μεταμοσχευθούν. Οι κερατοειδείς μεταφέρθηκαν στην Τράπεζα Οφθαλμών του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ. Το ήπαρ της 48χρονης, για τη λήψη του οποίου είχε μεταβεί στο Νοσοκομείο «Παπανικολάου» ειδική ομάδα από το Λαϊκό Νοσοκομείο Αθηνών, κρίθηκε τελικά ακατάλληλο για μεταμόσχευση.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Το «ευχαριστώ» του Άδωνι Γεωργιάδη στη Μαριάννα Λάτση για τη νέα Μονάδα Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς στο ΠΓΝ Ρίου

Την πρόοδο των έργων αναβάθμισης στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ρίου

Το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής ενισχύει την πρόσβαση στη δημόσια υγεία στη Βόρεια Ελλάδα – Κανένας πολίτης μόνος του, σε καμία γωνιά της χώρας

Με ιδιαίτερη επιτυχία και με το βλέμμα στραμμένο στην ουσιαστική

Ρόδος: Τιμητική διάκριση στον Άδωνι Γεωργιάδη εισηγείται η Κοινότητα Γενναδίου για το νέο Κέντρο Υγείας – Η απάντηση του Υπουργού

Μια συμβολική κίνηση υψηλής αναγνώρισης και τιμής για τον Υπουργό

Άδωνις Γεωργιάδης από την Πάτρα: «Η χώρα μας προχωράει μπροστά, γίνεται ολοένα καλύτερη και πιο δυνατή»

«Και σχέδιο έχουμε και προχωράμε γερά, παρά τη γενικευμένη προσπάθεια

Άδωνις Γεωργιάδης: Εγκαινίασε το νέο κέντρο έρευνας της ΒΙΑΝΕΞ στην Αχαΐα – «Υπερήφανος για τα αποτελέσματα της πολιτικής μας»

Στην Αχαΐα βρέθηκε σήμερα ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, προκειμένου