Θεσσαλονίκη: Χαρίζει ζωή με τον θάνατό του 50χρονος από τη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου

7 Ιανουαρίου 2026, 18:50
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά

Δώρο ζωής σε πέντε συνανθρώπους μας προσφέρει με τον θάνατό του ένας 50χρονος, ο οποίος νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Όταν διαπιστώθηκε ο εγκεφαλικός του θάνατος, η οικογένειά του, με μεγαλοψυχία, πήρε τη γενναία απόφαση της δωρεάς των οργάνων του, την ύψιστη πράξη αλτρουισμού που θα έχει ως αποτέλεσμα να συνεχιστεί η ζωή κάποιων συνανθρώπων μας.

Αμέσως ξεκίνησε η επιχείρηση λήψης των οργάνων που κρίθηκαν κατάλληλα προς μεταμόσχευση ώστε ο θρήνος και η θλίψη να μετατραπούν σε ελπίδα και αισιοδοξία. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε την Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2026. Ομάδα από το Μεταμοσχευτικό Κέντρο του Τορίνο έκανε τη λήψη της καρδιάς του 50χρονου. Παράλληλα, η χειρουργική ομάδα του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ανέλαβε την αφαίρεση των νεφρών και του ήπατος. Τους κερατοειδείς του δότη έλαβε η ομάδα μεταμοσχεύσεων της Β΄ Πανεπιστημιακής Οφθαλμολογικής Κλινικής του Γ.Ν. Παπαγεωργίου.

Αποδέκτες της συγκινητικής ανθρωπιστικής πράξης είναι ήδη πολλοί συνάνθρωποί μας καθώς, με τη συνεργασία του ΕΟΜ και των ομάδων μεταμοσχεύσεων των νοσοκομείων, βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες αξιοποίησης των μοσχευμάτων σε συμβατούς λήπτες. Ήδη η καρδιά και οι νεφροί του 50χρονου μεταμοσχεύθηκαν σε ασθενείς οι οποίοι περίμεναν το αντίστοιχο μόσχευμα προσδοκώντας να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής τους. Τις επόμενες μέρες θα προγραμματιστούν και οι μεταμοσχεύσεις κερατοειδούς στα νοσοκομεία Παπαγεωργίου και ΑΧΕΠΑ.

Η Διοίκηση του Γ.Ν. Παπαγεωργίου εκφράζει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στην οικογένεια του 50χρονου. Παράλληλα, τη συγχαίρει για τη γενναιοδωρία και τον ανθρωπισμό της, καθώς την ώρα της μεγαλύτερης οδύνης με τη δωρεά οργάνων γεφύρωσε τη ζωή με τον θάνατο, μετατρέποντας την απώλεια σε ελπίδα και χαρίζοντας μια νέα ευκαιρία ζωής σε άλλους ανθρώπους. Επιπλέον, η Διοίκηση του Νοσοκομείου ευχαριστεί όλες τις ιατρικές ομάδες που συμμετέχουν στη διαδικασία της δωρεάς, υπό τον συντονισμό του Περιφερειακού Γραφείου του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ).

Το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, θεωρώντας την ιδέα της δωρεάς μετά το τέλος της ζωής ως ύψιστη μορφή εθελοντικής προσφοράς, καλεί τους πολίτες να στηρίξουν την προσφορά ιστών και οργάνων, ώστε να αυξηθούν οι δότες στη χώρα μας.

Πηγή: Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Δώσε Ελπίδα – Γίνε Δότης Μυελού των Οστών»: Δράση ενημέρωσης και εγγραφής εθελοντών δοτών την Πέμπτη 25/6 στον Εύοσμο

Δράση ενημέρωσης και λήψης δειγμάτων από υποψήφιους δότες μυελού των

Το «ευχαριστώ» του Άδωνι Γεωργιάδη στη Μαριάννα Λάτση για τη νέα Μονάδα Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς στο ΠΓΝ Ρίου

Την πρόοδο των έργων αναβάθμισης στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ρίου

Το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής ενισχύει την πρόσβαση στη δημόσια υγεία στη Βόρεια Ελλάδα – Κανένας πολίτης μόνος του, σε καμία γωνιά της χώρας

Με ιδιαίτερη επιτυχία και με το βλέμμα στραμμένο στην ουσιαστική

Ρόδος: Τιμητική διάκριση στον Άδωνι Γεωργιάδη εισηγείται η Κοινότητα Γενναδίου για το νέο Κέντρο Υγείας – Η απάντηση του Υπουργού

Μια συμβολική κίνηση υψηλής αναγνώρισης και τιμής για τον Υπουργό

Άδωνις Γεωργιάδης από την Πάτρα: «Η χώρα μας προχωράει μπροστά, γίνεται ολοένα καλύτερη και πιο δυνατή»

«Και σχέδιο έχουμε και προχωράμε γερά, παρά τη γενικευμένη προσπάθεια