Κυρ. Μητσοτάκης: Έχουν επιτευχθεί σημαντικές βελτιώσεις στο ΕΣΥ

7 Σεπτεμβρίου 2025, 15:10
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

«Έχουν επιτευχθεί σημαντικές βελτιώσεις στο ΕΣΥ. Έχουμε τον μεγαλύτερο αριθμό γιατρών και νοσηλευτών που είχαμε ποτέ αλλά θέλουμε και άλλους» σημείωσε ο πρωθυπουργός κατά τη συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ, υπογραμμίζοντας ότι έχει γίνει μια επανάσταση στα ζητήματα πρόληψης.

Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός είπε: «Έχουν ήδη επιτευχθεί σημαντικές βελτιώσεις. “Τρέχει” το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανακαίνισης κτιρίων, θα έχουμε το μεγαλύτερο ρεκόρ σε χειρουργεία. Έχουμε ζήτημα πρωτογενούς εκπαίδευσης παθολόγων και αναισθησιολόγων. Έχουμε αυξήσει σημαντικά τους μισθούς. Δεν είναι υπουργείο Ασθένειας, αλλά Υγείας. Έχουμε κάνει πολύ μεγάλη πρόοδο στην πρόληψη. Δεν θα επιτρέψω σε μια μερίδα συνδικαλιστών να παρουσιάσει μια διαφορετική εικόνα. Δεν μπορούμε να συζητήσουμε μαζί τους, αρνούνται ακόμα και τα βασικά».

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ομόφωνα ΑΘΩΟΙ ο Σταμάτης Πουλής και η σύζυγός του – Οι ιστορίες Πολάκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ τελείωσαν δικαστικά με την συντριπτική του ήττα»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε αναφορά στη νέα πανηγυρική δικαίωση του

Νέο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων απέκτησε το Θεαγένειο

Ένα νέο υπερσύγχρονο ρομποτικό σύστημα παρασκευής κυτταροστατικών φαρμάκων, το οποίo

Μ. Θεμιστοκλέους: Ενισχύονται οι δομές Υγείας στα νησιά – Πάνω από 2.000 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών στο ΕΣΥ

Την ενίσχυση των υγειονομικών δομών στις τουριστικές περιοχές ενόψει της

Προχωρούν τα έργα στο νέο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής – Φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στη δημόσια υγεία

Το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται κανείς φτάνοντας στο εργοτάξιο του

Άδ. Γεωργιάδης: Απαντά στο ΠΑΣΟΚ για το «Σωτηρία» – «Το έργο που λένε ότι “απεντάχθηκε” εγκαινιάζεται σε λίγους μήνες»

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε σε αναφορές του ΠΑΣΟΚ