Καπραβέλος: Τις επόμενες ημέρες αναμένεται τσουνάμι κρουσμάτων λόγω της Omicron

27 Δεκεμβρίου 2021, 11:52
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά
A medical worker extracts a specimen from a vial with a nasal swab Covid-19 test at the Dignity Health-GoHealth Urgent Care testing site in the international terminal at San Francisco International Airport (SFO) in San Francisco, California, U.S., on Thursday, Dec. 2, 2021. The first confirmed U.S. case of the omicron variant of the coronavirus was detected in California, the Centers for Disease Control and Prevention said, as the recently detected mutation continues its spread around the world. Photographer: David Paul Morris/Bloomberg

«Μου είναι αδιανόητο να φοβούνται το όπλο που έχουμε στη διάθεσή μας και όχι την ασθένεια» λέει χαρακτηριστικά, αναφερόμενος σε όσους δεν κάνουν το εμβόλιο, ο Διευθυντής στη Β’ ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου, Νίκος Καπραβέλος, σημειώνοντας πως «τώρα πρέπει να ληφθούν τα μέτρα, που υπάρχουν συνωστισμοί».

«Είχαμε μία δύσκολη εφημερία και πάλι, είχαμε 45 εισαγωγές σε βαριά κατάσταση. Πάνω από 100 προσελεύσεις. Από τους 45 οι τρεις μόνο ήταν εμβολιασμένοι, όλοι οι υπόλοιποι ήταν ανεμβολίαστοι. Δεν έχουμε άλλα λόγια, πλέον μου είναι αδιανόητο να φοβούνται το όπλο που έχουμε στη διάθεσή μας και όχι την ασθένεια. Αυτό που βιώνουμε κάθε μέρα είναι ανεπανάληπτο. Αυτές τις τραγωδίες τις βλέπουμε κι εμείς στα νοσοκομεία», ανέφερε μιλώντας στο Mega.

Παράλληλα, τόνισε ότι τα περιοριστικά μέτρα θα έπρεπε να είχαν ληφθεί ήδη από τον Νοέμβρη, ενώ οι εικόνες συνωστισμού στα νυχτερινά κέντρα λόγω των εορτών προκαλούν ιδιαίτερη ανησυχία.

 «Έχουμε μπροστά μας το χειρότερο σενάριο από την έναρξη της πανδημίας. Η δυναμική της πανδημίας θα αυξηθεί λόγω της Omicron, παρά το ότι δεν έχουμε τελειώσει με την Δέλτα. Βλέπουμε τα δρακόντεια μέτρα που παίρνουν οι άλλες χώρες. Τα όρια του συστήματος υγείας έχουν ξεπεραστεί. Εδώ και αρκετό διάστημα έχω πει ότι έπρεπε να μπουν ανώδυνα περιοριστικά μέτρα, να ελέγξουμε τους συνωστισμούς. Τουλάχιστον να περιοριστεί η κινητικότητα».

Ο κ. Καπραβέλος τόνισε πως θα πρέπει να επεκταθεί η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και στους άνω των 50 ετών.

«Ήδη οι μελέτες λένε ότι δεν υπάρχουν τόσο βαριές περιπτώσεις με την Omicron, όμως είναι υπερμεταδοτική. Το καλοκαίρι με την Δέλτα γονατίσαμε, τους λέγαμε να πάρουν μέτρα, μας αγνόησαν. Επειδή πάντα πρέπει να προβλέπουμε, από τη στιγμή που βλέπω τέτοια κατάσταση στο σύστημα υγείας, αφήνω και ανοιχτό το άνοιγμα των σχολείων. Βλέπω δρακόντεια μέτρα σε θεατές και συνωστισμούς, δεν βλέπω περιορισμούς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Βλέπω επίταση των εμβολιασμών. Αυτό είναι το όπλο μας, όχι να κλειστούμε στα σπίτια μας».

Κι ενώ δεν έχει ακόμα κοπάσει η μετάλλαξη Δέλτα, όλα δείχνουν πως μέσα στις επόμενες εβδομάδες η Όμικρον θα επικρατήσει στη χώρα μας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται τσουνάμι κρουσμάτων λόγω της παραλλαγής Omicron και ο κ. Καπραβέλος τόνισε πως θα πρέπει να ληφθούν άμεσα τα μέτρα.

«Τώρα πρέπει να ληφθούν τα μέτρα, τώρα υπάρχουν συνωστισμοί. Τώρα πρέπει να τους περιορίσουμε, δεν μπορούμε να αφήσουμε ανεξέλεγκτα τα πράγματα», κατέληξε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ρόδος: Ανακοινώσεις Μητσοτάκη για νέο νοσοκομείο στην Κω και παρεμβάσεις στο λιμάνι του νησιού

Με επίκεντρο την υγεία, τις υποδομές και την αναπτυξιακή προοπτική

Αμάντα Ψυρρή: Οι ανακοινώσεις του ASCO που αλλάζουν τα δεδομένα σε δύσκολες μορφές καρκίνου

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά δεδομένα για ανθεκτικούς καρκίνους σε προχωρημένα στάδια παρουσιάστηκαν

Μάριος Θεμιστοκλέους: Σπουδαία μεταρρύθμιση του Υπουργείου Υγείας – Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την ανακουφιστική φροντίδα – Εντάσσεται οργανωμένα στο ΕΣΥ

Μια μεγάλη και πολύ σημαντική μεταρρύθμιση στον τομέα της Ανακουφιστικής

Μεταστατικός καρκίνος μαστού: Νέα θεραπεία δείχνει εντυπωσιακά αποτελέσματα και αλλάζει τις προοπτικές των ασθενών

Ελπιδοφόρα νέα για την αντιμετώπιση του μεταστατικού ορμονοευαίσθητου HER2-αρνητικού καρκίνου

Το πρώτο στην Ελλάδα Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Τη δημιουργία του πρώτου στην Ελλάδα Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για