Καπραβέλος: Τις επόμενες ημέρες αναμένεται τσουνάμι κρουσμάτων λόγω της Omicron

27 Δεκεμβρίου 2021, 11:52
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά
A medical worker extracts a specimen from a vial with a nasal swab Covid-19 test at the Dignity Health-GoHealth Urgent Care testing site in the international terminal at San Francisco International Airport (SFO) in San Francisco, California, U.S., on Thursday, Dec. 2, 2021. The first confirmed U.S. case of the omicron variant of the coronavirus was detected in California, the Centers for Disease Control and Prevention said, as the recently detected mutation continues its spread around the world. Photographer: David Paul Morris/Bloomberg

«Μου είναι αδιανόητο να φοβούνται το όπλο που έχουμε στη διάθεσή μας και όχι την ασθένεια» λέει χαρακτηριστικά, αναφερόμενος σε όσους δεν κάνουν το εμβόλιο, ο Διευθυντής στη Β’ ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου, Νίκος Καπραβέλος, σημειώνοντας πως «τώρα πρέπει να ληφθούν τα μέτρα, που υπάρχουν συνωστισμοί».

«Είχαμε μία δύσκολη εφημερία και πάλι, είχαμε 45 εισαγωγές σε βαριά κατάσταση. Πάνω από 100 προσελεύσεις. Από τους 45 οι τρεις μόνο ήταν εμβολιασμένοι, όλοι οι υπόλοιποι ήταν ανεμβολίαστοι. Δεν έχουμε άλλα λόγια, πλέον μου είναι αδιανόητο να φοβούνται το όπλο που έχουμε στη διάθεσή μας και όχι την ασθένεια. Αυτό που βιώνουμε κάθε μέρα είναι ανεπανάληπτο. Αυτές τις τραγωδίες τις βλέπουμε κι εμείς στα νοσοκομεία», ανέφερε μιλώντας στο Mega.

Παράλληλα, τόνισε ότι τα περιοριστικά μέτρα θα έπρεπε να είχαν ληφθεί ήδη από τον Νοέμβρη, ενώ οι εικόνες συνωστισμού στα νυχτερινά κέντρα λόγω των εορτών προκαλούν ιδιαίτερη ανησυχία.

 «Έχουμε μπροστά μας το χειρότερο σενάριο από την έναρξη της πανδημίας. Η δυναμική της πανδημίας θα αυξηθεί λόγω της Omicron, παρά το ότι δεν έχουμε τελειώσει με την Δέλτα. Βλέπουμε τα δρακόντεια μέτρα που παίρνουν οι άλλες χώρες. Τα όρια του συστήματος υγείας έχουν ξεπεραστεί. Εδώ και αρκετό διάστημα έχω πει ότι έπρεπε να μπουν ανώδυνα περιοριστικά μέτρα, να ελέγξουμε τους συνωστισμούς. Τουλάχιστον να περιοριστεί η κινητικότητα».

Ο κ. Καπραβέλος τόνισε πως θα πρέπει να επεκταθεί η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και στους άνω των 50 ετών.

«Ήδη οι μελέτες λένε ότι δεν υπάρχουν τόσο βαριές περιπτώσεις με την Omicron, όμως είναι υπερμεταδοτική. Το καλοκαίρι με την Δέλτα γονατίσαμε, τους λέγαμε να πάρουν μέτρα, μας αγνόησαν. Επειδή πάντα πρέπει να προβλέπουμε, από τη στιγμή που βλέπω τέτοια κατάσταση στο σύστημα υγείας, αφήνω και ανοιχτό το άνοιγμα των σχολείων. Βλέπω δρακόντεια μέτρα σε θεατές και συνωστισμούς, δεν βλέπω περιορισμούς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Βλέπω επίταση των εμβολιασμών. Αυτό είναι το όπλο μας, όχι να κλειστούμε στα σπίτια μας».

Κι ενώ δεν έχει ακόμα κοπάσει η μετάλλαξη Δέλτα, όλα δείχνουν πως μέσα στις επόμενες εβδομάδες η Όμικρον θα επικρατήσει στη χώρα μας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται τσουνάμι κρουσμάτων λόγω της παραλλαγής Omicron και ο κ. Καπραβέλος τόνισε πως θα πρέπει να ληφθούν άμεσα τα μέτρα.

«Τώρα πρέπει να ληφθούν τα μέτρα, τώρα υπάρχουν συνωστισμοί. Τώρα πρέπει να τους περιορίσουμε, δεν μπορούμε να αφήσουμε ανεξέλεγκτα τα πράγματα», κατέληξε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δωρεάν το εμβόλιο HPV για αγόρια και κορίτσια 9-18 ετών – Έρχονται υπενθυμιστικά SMS στους γονείς και η πλατφόρμα «Healthflix»

Στα «όπλα» που επιστρατεύει η χώρα μας για την πλήρη

Ωνάσειο: Στη 2η θέση των πιο ελκυστικών εργοδοτών της χώρας σύμφωνα με την έρευνα Randstad Employer Brand

Στη 2η θέση της κατάταξης των πιο ελκυστικών εργοδοτών στην

Άδωνις Γεωργιάδης για δηλώσεις Λευτέρη Καρχιμάκη για την κατάσταση στο νοσοκομείο «Αττικόν»: «Έγραψε ψέματα πράγμα που δεν μου κάνει καμμία εντύπωση»

Απάντηση έδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε καταγγελίες του

Μάριος Θεμιστοκλέους: «Μέσα στους επόμενους μήνες ενισχύεται το ΕΚΑΒ με επιπλέον 250 νέα ασθενοφόρα»

Απαντήσεις στις καταγγελίες εργαζομένων του ΕΚΑΒ για μειωμένο αριθμό ασθενοφόρων

Άδωνις Γεωργιάδης: Η ανάρτηση-απάντηση για το ΕΣΥ με την επιστολή ασθενούς από το Νοσοκομείο Γιαννιτσών – «Λίγα λέει ο Άδωνης…»

Μια ιδιαίτερη δημόσια τοποθέτηση έκανε μέσω των προσωπικών του λογαριασμών