Ηράκλειο: Νέα δωρεά οργάνων στο ΠΑΓΝΗ

5 Αυγούστου 2024, 20:25
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Νέα δωρεά οργάνων πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Ο 71χρονος δότης από τον Σοκαρά του δήμου Γόρτυνας, νοσηλευόταν στην ΜΕΘ του νοσοκομείου, μετά από εγκεφαλικό όπου και διαγνώστηκε ο εγκεφαλικός θάνατός του. Τα παιδιά του ηλικιωμένου συμφώνησαν στη δωρεά οργάνων του δικού τους ανθρώπου και αμέσως ξεκίνησαν οι διαδικασίες, οι οποίες οργανώθηκαν από τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων και την Μονάδα Συντονισμού μεταμοσχεύσεων του νοσοκομείου.

Σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του ΠΑΓΝΗ εκφράζει τα θερμότερα συλλυπητήρια στην οικογένεια του 71χρονου και την ευχαριστεί για την μεγαλοψυχία της, να προσφέρει ζωή μέσα από τη δωρεά οργάνων, σε συνανθρώπους μας.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Όταν ο πόνος δεν φαίνεται

Μιλώντας ανοιχτά για τον αυτοτραυματισμό των νέων. Κάθε μέρα συναντάμε

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δωρεάν το εμβόλιο HPV για αγόρια και κορίτσια 9-18 ετών – Έρχονται υπενθυμιστικά SMS στους γονείς και η πλατφόρμα «Healthflix»

Στα «όπλα» που επιστρατεύει η χώρα μας για την πλήρη

Ωνάσειο: Στη 2η θέση των πιο ελκυστικών εργοδοτών της χώρας σύμφωνα με την έρευνα Randstad Employer Brand

Στη 2η θέση της κατάταξης των πιο ελκυστικών εργοδοτών στην

Άδωνις Γεωργιάδης για δηλώσεις Λευτέρη Καρχιμάκη για την κατάσταση στο νοσοκομείο «Αττικόν»: «Έγραψε ψέματα πράγμα που δεν μου κάνει καμμία εντύπωση»

Απάντηση έδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε καταγγελίες του

Μάριος Θεμιστοκλέους: «Μέσα στους επόμενους μήνες ενισχύεται το ΕΚΑΒ με επιπλέον 250 νέα ασθενοφόρα»

Απαντήσεις στις καταγγελίες εργαζομένων του ΕΚΑΒ για μειωμένο αριθμό ασθενοφόρων