Ο αδόκητος θάνατος της 36χρονης γιατρού, η οποία έφυγε από τη ζωή λίγες μόλις ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της, παρά τις προσπάθειες των γιατρών σε Μυτιλήνη και Αθήνα να τη σώσουν, έχει προκαλέσει βαθιά θλίψη στην τοπική κοινωνία. Η άτυχη γυναίκα εργαζόταν επί σειρά ετών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Μυτιλήνης και πρόσφατα είχε ενταχθεί στο ΕΚΑΒ. Συνάδελφοί της μιλούν για μια εξαιρετική επιστήμονα και άνθρωπο, με αφοσίωση στο λειτούργημά της, που συνέχιζε να προσφέρει τις υπηρεσίες της ακόμη και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της.
Ο σύντροφός της, εμφανώς συγκλονισμένος, περιέγραψε τις δραματικές στιγμές που ακολούθησαν μετά τον τοκετό, τονίζοντας ότι η επιδείνωση της υγείας της ήταν αιφνίδια και ακαριαία. Όπως ανέφερε, αυτό που συνέβη κατά πάσα πιθανότητα έχει 80% με 90% θνησιμότητα και αποτελεί μια περίπτωση στο εκατομμύριο, επισημαίνοντας ότι μέχρι στιγμής δεν έχει αποσαφηνιστεί πλήρως η αιτία που οδήγησε στην τραγική κατάληξη. Η 36χρονη παρουσίασε ξαφνική και ραγδαία επιδείνωση χωρίς να ανταποκρίνεται στις θεραπείες, ενώ ο ίδιος πρόσθεσε πως όλα έγιναν κατά γράμμα, αλλά δεν ανέκαμψε ποτέ, χωρίς να έχει εξακριβωθεί αν υπήρξε κάποιο μικροβιακό αίτιο ή άλλη επιπλοκή.
Σύμφωνα με τον διευθυντή της Μαιευτικής Κλινικής του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, η γυναίκα γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή, χωρίς να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα κατά τη διαδικασία. Ωστόσο, τα πρώτα ανησυχητικά συμπτώματα εμφανίστηκαν τα ξημερώματα της Κυριακής, με την κατάσταση της υγείας της να επιδεινώνεται γρήγορα. Η 36χρονη εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου και στη συνέχεια κρίθηκε αναγκαία η αεροδιακομιδή της στην Αθήνα. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, η κατάστασή της επιδεινώθηκε περαιτέρω κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Ο ξαφνικός χαμός της έχει βυθίσει στο πένθος την οικογένειά της, τους συναδέλφους της και ολόκληρη τη Λέσβο, που τη θυμάται ως έναν άνθρωπο με ήθος, καλοσύνη και αφοσίωση στην προσφορά προς τον συνάνθρωπο.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

