Λίγες ημέρες μετά τη συμπλήρωση επτά ετών διακυβέρνησης, δόθηκε στη δημοσιότητα η ψηφιακή έκδοση του απολογισμού του κυβερνητικού έργου για την περίοδο 2019-2026.
Ο απολογισμός, που είχε προαναγγελθεί από τον πρωθυπουργό και πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη, παρουσιάστηκε και στο πρόσφατο συνέδριο του κόμματος, αποτελώντας ένα συνολικό εργαλείο καταγραφής των κυβερνητικών παρεμβάσεων και μεταρρυθμίσεων. Στόχος του είναι να αναδείξει τις δεσμεύσεις που, σύμφωνα με την κυβέρνηση, υλοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε πορεία υλοποίησης, ενισχύοντας το κεντρικό μήνυμα της παράταξης: «Το είπαμε, το κάνουμε».


