Κέρκυρα: Χωρίς νερό η πόλη λόγω φωτιάς στο αντλιοστάσιο της ΔΕΥΑΚ

29 Ιουνίου 2025, 12:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Χωρίς νερό είναι από σήμερα τα ξημερώματα η πόλη της Κέρκυρας, λόγω φωτιάς που ξέσπασε στο κεντρικό αντλιοστάσιο της ΔΕΥΑΚ στη Χρυσίδα.

Συνεργεία της επιχείρησης βρέθηκαν άμεσα στο σημείο, προκειμένου να αποκαταστήσουν τη βλάβη που προκλήθηκε από αδιευκρίνιστους μέχρι στιγμής λόγους στον κεντρικό πίνακα, ενώ είναι άγνωστο το πότε ακριβώς θα επανέλθει το νερό στις βρύσες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ισχυρός σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο

Σεισμός 5 Ρίχτερ σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης (24/6) στην

Σταυρούλα Λεβεντάκη: Θλίψη στο τελευταίο αντίο στα Χανιά – Δικαιοσύνη ζητούν οι συγγενείς

Σε κλίμα οδύνης τελέστηκε στο Βαρύπετρο Χανίων η κηδεία της

Έσβησε η φωτιά σε περιοχή με ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο

Έσβησε άμεσα η φωτιά που ξέσπασε σήμερα σε χαμηλή βλάστηση

Ξεκινά η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες – Απορρίφθηκε το αίτημα της υπεράσπισης για αναβολή

Έξι μήνες μετά το φονικό ξυλοδαρμό του 17χρονου Άγγελου, που

Ξεκίνησε η δίκη για τον θάνατο της αστυνομικού και του 33χρονου που παρασύρθηκαν από φορτηγό στη Χαλκιδική

Με την υποβολή αιτημάτων ξεκίνησε, ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου