Φωτιά στο Άλσος Αχαΐας: Ενισχύθηκαν οι πυροσβεστικές δυνάμεις – Απανωτά μηνύματα από το 112 για εκκενώσεις οικισμών

Σύνταξη Στέλλα Παπατζίκου
11 Σεπτεμβρίου 2025, 14:55
Χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά
Forecast Weather Greece / X

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική το μεσημέρι της Πέμπτης για πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε δασική έκταση στην περιοχή Άλσος Αχαΐας.

Ενισχύθηκαν οι δυνάμεις πυρόσβεσης που επιχειρούν στην περιοχή, προκειμένου να θέσουν υπό έλεγχο τη φωτιά που μαίνεται σε δασική έκταση.

Ειδικότερα, στο σημείο επιχειρούν 120 πυροσβέστες με τέσσερις ομάδες πεζοπόρων τμημάτων και 38 οχήματα, ενώ από αέρος πραγματοποιούν ρίψεις νερού έξι πυροσβεστικά αεροπλάνα και πέντε ελικόπτερα, εκ των οποίων ένα για τον συντονισμό τους. Το έργο των δυνάμεων πυρόσβεσης συνδράμουν εθελοντές, υδροφόρα οχήματα και μηχανήματα έργου της αυτοδιοίκησης.

Λίγο μετά τις 15:00, νέο μήνυμα από το 112 ήχησε στην περιοχή, το οποίο καλεί όσους βρίσκονται στην περιοχή Μερτίδι Αχαΐας να απομακρυνθούν προς Αίγιο.

Λίγα λεπτά αργότερα μήνυμα 112 εστάλη και στους κατοίκους της περιοχής Λάκκα να απομακρυνθούν προς Κρήνη και Γρηγόρη.

Περίπου στις 16:00 ήχησε νέο μήνυμα του 112, το οποίο καλεί όσους βρίσκονται στην περιοχή Τούμπα να απομακρυνθούν προς Κρήνη.

Μήνυμα του 112 για ετοιμότητα

Νωρίτερα, μήνυμα από το 112 εστάλη στους κατοίκους της περιοχής, καλώντας τους να είναι σε συνεχή ετοιμότητα. «Παραμείνετε σε ετοιμότητα και ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο μήνυμα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μαίνεται η φωτιά στο Ακραίφνιο Βοιωτίας: Έκλεισε η Αθηνών Λαμίας – Στη μάχη 118 πυροσβέστες και 14 εναέρια μέσα – Βίντεο

Πύρινη κόλαση έχει δημιουργήσει στο Ακραίφνιο Βοιωτίας η μεγάλη φωτιά

Δημήτρης Αβραμόπουλος για ευρωπαϊκό ένταλμα άρσης ασυλίας για Qatargate: «Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου – Αβάσιμο ζήτημα – Δεν κάνω χρήση της ασυλίας μου»

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος έδωσε την δική του απάντηση μετά την

Καίει σε δύο μέτωπα η φωτιά στο Ακραίφνιο Βοιωτίας – Άνοιξε η Εθνική οδός Αθηνών-Λαμίας

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, η οποία είχε

Τροχαία Αττικής: 17 συλλήψεις και 292 παραβάσεις μετά από 26.671 ελέγχους αλκοολομέτρησης

Συνολικά 17 συλλήψεις οδηγών που βρίσκονταν υπό την επήρεια αλκοόλ

Άγιος Παντελήμονας: Δυο συλλήψεις για διακίνηση ναρκωτικών – Εντοπίστηκε πάνω από 1,5 κιλό κοκαΐνης και ακατέργαστης κάνναβης

Συνελήφθησαν, απογευματινές ώρες της 12-6-2026 στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα,