Επιστρέφουν στα μπλόκα οι αγρότες: Έκλεισε ξανά η Εγνατία Οδός στο ύψος του δυτικού κόμβου Κομοτηνής

Συντακτική ομάδα Oknews
27 Δεκεμβρίου 2025, 12:11
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Οι αγρότες της Ροδόπης επανήλθαν σήμερα στο μπλόκο τους επί της Εγνατίας Οδού, στο ύψος του δυτικού κόμβου Κομοτηνής, στο ρεύμα προς Ξάνθη.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει η ΕΡΤ, από τις 11:00 έχουν αποκλείσει και πάλι την κυκλοφορία των οχημάτων στο συγκεκριμένο οδικό τμήμα.

Οι οδηγοί κατευθύνονται στην έξοδο της Κομοτηνής -όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες- και συνεχίζουν την πορεία τους είτε από την παλαιά εθνική οδό (μέσω Πόρτο Λάγους) είτε μέσω Ιάσμου, από του οποίου τον κόμβο της Εγνατίας μπορούν να ξαναμπούν στον αυτοκινητόδρομο.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Θεσσαλονίκη: Τη ζωή του έχασε 72χρονος λουόμενος στην παραλία του Αγίου Μάμα Χαλκιδικής – Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από την θάλασσα

Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε το μεσημέρι 72χρονος από την

Hellenic Train: Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές για την πιστοποίηση των νέων συρμών Coradia Stream

Την ολοκλήρωση του συνόλου των απαιτούμενων δοκιμών για την πιστοποίηση

«Δώσε Ελπίδα – Γίνε Δότης Μυελού των Οστών»: Δράση ενημέρωσης και εγγραφής εθελοντών δοτών την Πέμπτη 25/6 στον Εύοσμο

Δράση ενημέρωσης και λήψης δειγμάτων από υποψήφιους δότες μυελού των

Πυροσβεστική: Τέσσερις συλλήψεις για φωτιές από αμέλεια σε Θεσσαλονίκη, Βοιωτία, Εύβοια και Μαγνησία – 33 αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο

Σε τέσσερις συλλήψεις προχώρησαν τα Ανακριτικά Κλιμάκια Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού

e-ΕΦΚΑ: Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών εισφορών ύψους 7,81 εκατ. ευρώ σε 6.926 μη μισθωτούς

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή αχρεωστήτως