Χαλάνδρι: Εξαφάνιση 16χρονης από δομή φιλοξενίας

7 Μαΐου 2026, 21:55
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές και στο «Χαμόγελο του Παιδιού» για την εξαφάνιση της 16χρονης Νάζλα Αλαμίν από το Σουδάν. Η ανήλικη, η οποία διέμενε σε δομή φιλοξενίας ασυνόδευτων παιδιών στο Χαλάνδρι, αγνοείται από τις 10 το πρωί της Τετάρτης 6 Μαΐου.

Κατόπιν εισαγγελικής εντολής, τα στοιχεία της ανήλικης δόθηκαν στη δημοσιότητα την Πέμπτη 7 Μαΐου, καθώς υπάρχουν φόβοι πως η ζωή της ενδέχεται να βρίσκεται σε κίνδυνο. Η Νάζλα Αλαμίν έχει ύψος 1,70 μ., κανονικό βάρος, καστανά μάτια και μαύρα μαλλιά χτενισμένα σε κοτσίδες. Την ημέρα της εξαφάνισής της φορούσε κίτρινο μπουφάν, κίτρινο παντελόνι και λευκά αθλητικά παπούτσια.

Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή είναι η δεύτερη φορά που εξαφανίζεται η ανήλικη. Είχε προηγηθεί ανάλογο περιστατικό τον Δεκέμβριο του 2025 από δομή στην Αθήνα, ενώ είχε εντοπιστεί μόλις πρόσφατα, στις 29 Απριλίου 2026, στην περιοχή της Τερψιθέας.

Παρακαλείται οποιοσδήποτε έχει πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό της να επικοινωνήσει με την «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000», με οποιοδήποτε αστυνομικό τμήμα ή μέσω της εφαρμογής Missing Alert app.

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Τραγωδία στο 424 Νοσοκομείο: Σε δίκη 12 γιατροί και νοσηλευτές για τον θάνατο του 27χρονου στρατιώτη Νίκου Γκάτση

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου παραπέμπονται δώδεκα γιατροί και νοσηλευτές του

Augsburger Allgemeine: SOS για τους τουρίστες στην Κρήτη λόγω των επιθέσεων από λαγοκέφαλους

Μετά τις επίσημες ανακοινώσεις της ελληνικής κυβέρνησης για την επιδότηση

«Θόλωσα από το χασίς, ζητώ συγγνώμη» – Σοκάρει η βήμα προς βήμα απολογία του δολοφόνου της Σταυρούλας στα Χανιά

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο νου περιλαμβάνει η απολογία

Βορίζια: Τα όπλα του μακελειού είχαν χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις στο Τυμπάκι

Συγκλονιστικές, νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, οκτώ μήνες

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δυο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από