Στο νέο ΚΕΠΑ στο Γαλάτσι σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Σημαντική μείωση κατά 66% των εκκρεμών ραντεβού
Το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) στο Γαλάτσι, που τέθηκε πρόσφατα σε λειτουργία, επισκέπτονται σήμερα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης και η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο του ευρύτερου κυβερνητικού σχεδιασμού για τον εκσυγχρονισμό των ΚΕΠΑ και τη βελτίωση της
