Τηλεφωνική επικοινωνία Κυρ. Μητσοτάκη με Β. Ζελένσκι – Τι συζήτησαν

6 Αυγούστου 2025, 8:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι γνωστοποίησε μέσω ανάρτησής του στην πλατφόρμα Χ ότι είχε επικοινωνία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

«Συνομίλησα με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας, Κυριάκο Μητσοτάκη. Συντονίζουμε τις κινήσεις μας και αναζητούμε ευκαιρίες για να προσφέρουμε μεγαλύτερη προστασία στους Ουκρανούς» έγραψε πρόεδρος της Ουκρανίας, και αναφέρθηκε στο περιεχόμενο της επικοινωνίας.

«Συζητήσαμε για την ενίσχυση των δυνατοτήτων της αεροπορικής άμυνάς μας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό ειδικά τώρα, που η Ρωσία επιτίθεται όλο και πιο σκληρά στην Ουκρανία.

Του μίλησα για το νέο εργαλείο όσον αφορά την αγορά αμερικανικών όπλων, το οποίο υλοποιούμε από κοινού με τις χώρες μέλη του ΝΑΤΟ. Η συμβολή κάθε κράτους μπορεί πραγματικά να κάνει τους στρατιώτες μας πιο δυνατούς», έγραψε ο Ουκρανός πρόεδρος.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Ο Αδριανός τα επόμενα χρόνια θα είναι στο Διάστημα»: Η ανακοίνωση Μητσοτάκη και ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε το πρωί συζήτηση με θέμα

Τ. Θεοδωρικάκος: Το πλαφόν οδήγησε σε μείωση τιμών σε 2.000 προϊόντα – Στόχος της εθνικής κοινωνικής συμφωνίας η μείωση τιμών

Στο μέτρα της κυβέρνησης για τον έλεγχο φαινομένων αισχροκέρδειας και

Σ. Παπασταύρου: «Ισχυρά εθνικά και ευρωπαϊκά δίκτυα εξασφαλίζουν ενεργειακή θωράκιση και προσιτές τιμές»

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται

Αδ. Γεωργιάδης κατά Πολάκη: “Άπαντες αθώοι για το ΚΕΕΛΠΝΟ – Τα παντελόνια δεν τα φοράμε για να μην κρυώνουμε”

Σε μια σφοδρή, προσωπική επίθεση σε υψηλούς πολιτικούς τόνους προχώρησε

Σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη σχετικά με την πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό

Ο σχεδιασμός για την ιστορική πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον