Συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον γγ του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες, στη Νέα Υόρκη
Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής βρίσκεται τις τελευταίες μέρες ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για να συμμετάσχει στην Σύνοδο του ΝΑΤΟ. Σήμερα, Παρασκευή 12 Ιουλίου, ο πρωθυπουργός θα βρίσκεται στην Νέα Υόρκη. όπου θα έχει συνάντηση με τον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες.
