Συνάντηση Μητσοτάκη με τον ΓΓ του ΟΗΕ: «Η Ελλάδα θέλει να είναι γέφυρα ανάμεσα στον Νότο και τον Βορρά, στην Δύση και την Ανατολή»

27 Σεπτεμβρίου 2024, 8:14
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες συναντήθηκε πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο περιθώριο της 79ης Συνόδου της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι προτεραιότητες της Ελλάδας στη θητεία της ως μη μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας κατά τη διετία 2025-26.

Ο πρωθυπουργός τόνισε αρχικά ότι η Ελλάδα θέλει να είναι γέφυρα ανάμεσα στον Νότο και το Βορρά, την Δύση και την Ανατολή, καθώς είναι κράτος – μέλος της Ε.Ε., του ΝΑΤΟ, και συνομιλεί ταυτόχρονα με χώρες του Παγκόσμιου Νότου.

Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε την εκτίμησή του για τις προσπάθειες του Γενικού Γραμματέα για την επανεκκίνηση των συνομιλιών για το Κυπριακό.

Επίσης, ο πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι πρέπει να αξιοποιηθεί κάθε δυνατότητα για λύση του Κυπριακού στη βάση των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο