Υποχρεωτική τρίτη δόση στους άνω των 60 σε όλη την Ευρώπη ζητά ο Μητσοτάκης

24 Νοεμβρίου 2021, 14:49
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Tο μέτρο που ισχύει στην Ελλάδα προτείνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην πρόεδρο της Κομισιόν.

Με επιστολή του στην Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ο Έλληνας πρωθυπουργός προτείνει την πραγματοποίηση της τρίτης δόσης του εμβολίου, ως προϋπόθεση ισχύος για το ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού για τους άνω των 60 ετών ώστε να ταξιδεύουν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Προτείνω λοιπόν, η τρίτη δόση να αποτελεί προϋπόθεση για να μπορούν να ταξιδεύουν με ασφάλεια οι πολίτες άνω των 60 ετών στην ΕΕ. Αυτό, πρέπει να αποτυπώνεται στο ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό το οποίο αποδείχθηκε μια συλλογική επιτυχία που βοήθησε έτσι ώστε να επανέλθουν οι ασφαλείς μετακινήσεις από χώρα σε χώρα», αναφέρει ο πρωθυπουργός.

«Πιστεύω, ότι αν οριστεί ως υποχρεωτική η τρίτη δόση για την χορήγηση πιστοποιητικού εμβολιασμού στους πολίτες άνω των 60 θα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα στην μάχη που δίνουμε ενάντια στην πανδημία και σας ζητώ ευγενικά να σκεφτείτε και να συζητήσετε την πρόταση αυτή με τις άλλες χώρες μέλη» σημειώνει στην επιστολή.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

O Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο 24/6 με τον ΠτΔ Κωνσταντίνο Τασούλα

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (24.6.2026) στις 11.00 το πρωί

Μ. Σχοινάς: Περισσότερη ευελιξία δεν μπορεί να σημαίνει λιγότερη Ευρώπη

Την ανάγκη διατήρησης μιας ισχυρής και πραγματικά κοινής Κοινής Αγροτικής

Λίνα Μενδώνη: «Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων είναι μια ζωντανή πραγματικότητα»

«Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων δεν είναι πλέον όραμα ούτε είναι

H Όλγα Κεφαλογιάννη στο Jet2 Strategic Partner Forum

«Η μακροχρόνια επιτυχία και η ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού χτίζονται

Υπoυργείο Παιδείας: Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2026-2027

Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και