Το τετ α τετ Μητσοτάκη με Ανδρουλάκη στη Βουλή – Τι συζήτησαν

18 Δεκεμβρίου 2021, 18:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ένα ολιγόλεπτο τετ α τετ είχαν στη Βουλή, έξω από την αίθουσα των κοινοβουλευτικών συντακτών ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο του ΚΙΝΑΛ, Νίκο Ανδρουλάκη.

Συγκεκριμένα αμέσως μετά το τέλος της ομιλίας του ο κ. Μητσοτάκης πήγε στην αίθουσα των δημοσιογράφων προκειμένου να ευχηθεί για τις γιορτές που έρχονται. Στην είσοδο ωστόσο είδε τον κ. Ανδρουλάκη και του είπε: συγχαρητήρια για την εκλογή σου, θα σε περιμένω μετά τις γιορτές.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μαρινάκης κατά Σαμαρά: «Δεν έχει λογική η ταύτιση Μητσοτάκη με Τσίπρα» – Την Πέμπτη οι ανακοινώσεις για τις κυβερνητικές αλλαγές

Απάντηση στις πρόσφατες παρεμβάσεις του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά έδωσε

ΣΥΡΙΖΑ: Η Πολιτική Γραμματεία ενέκρινε την πρόταση Φάμελλου για άνοιγμα στον Τσίπρα

Με δύο διαφορετικές πολιτικές προτάσεις απέναντι στην Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη

Κώστας Καραμανλής: «Με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη αποχαιρετώ τον Γιώργο Σουφλιά»

Με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη για τη φιλία του και τις

Συλλυπητήρια ανακοίνωση ΝΔ για την απώλεια του Γ. Σουφλιά

“Η οικογένεια της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετά με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη

Σιακαντάρης κόμμα Τσίπρα: Πολύ θετική η εισήγηση του Σωκράτη Φάμελλου για το εγχείρημα της ΕΛΑΣ

Με θετικά λόγια υποδέχθηκε την εισήγηση του Σωκράτη Φάμελλου, η