Το master plan Μητσοτάκη για την ανάπτυξη της ορεινής Ελλάδας 

5 Μαΐου 2022, 8:00
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Η πορεία της υλοποίησης των προγραμμάτων που ήδη τρέχουν για τους μικρούς ορεινούς Δήμους της χώρας, οι ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όπως και οι προοπτικές ανάπτυξης των περιοχών αυτών, συζητήθηκαν στη σύσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τους 33 Δημάρχους του Δικτύου Ορεινών Δήμων, «Το κοινό των Ορεινών», που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου.

Στη συνάντηση έγινε παρουσίαση της χρηματοδότησής τους, συνολικού ύψους 375 εκατ. ευρώ που λαμβάνουν οι συγκεκριμένοι Δήμοι (με πληθυσμό κάτω των 10.000 κατοίκων) από το Υπουργείο Εσωτερικών (243,36 εκατ. ευρώ) και από Προγράμματα άλλων Υπουργείων (125,6 εκατ. ευρώ από ΕΣΠΑ, 6,05 εκατ. από Πράσινο Ταμείο και 367 χιλ. ευρώ από ΠΑΑ Αγροτικής Ανάπτυξης).

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Θανάσης Κοντογεώργης: Πάνω από 100.000 συμπολίτες μας οι άμεσα ωφελημένοι από τη διάταξη για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη

Για την κυβερνητική απόφαση σε σχέση με τα κόκκινα δάνεια

Κ. Μητσοτάκης: Ξεπεράσαμε τις προσδοκίες και στέλνουμε μήνυμα ασφάλειας σε όλους τους συνεπείς δανειολήπτες – Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία

«Η κυβέρνηση ξεπέρασε τις προσδοκίες και στέλνει μήνυμα ασφάλειας σε

Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη με διαφορά και ποσοστό ευρωεκλογών η ΝΔ (28,3%) στην πρόβλεψη ψήφου – Στην τέταρτη θέση το ΠΑΣΟΚ 

Η ΝΔ διατηρεί το ισχυρό προβάδισμα που έχει και στην

Μάξιμος Χαρακόπουλος: Μόνον μια οξεία κομματική μυωπία θα οδηγούσε τα κόμματα της αντιπολίτευσης να μην υπερψηφίσουν το ν/σ του υπ. Οικονομικών

«Μόνον μια οξεία κομματική μυωπία θα οδηγούσε τα κόμματα της

Στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων αύριο ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 9.00 θα επισκεφθεί τη Σχολή