Το «ευχαριστώ» του Κυριάκου Μητσοτάκη για τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στο Μαξίμου – «Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη»

Συντακτική ομάδα Oknews
24 Δεκεμβρίου 2025, 16:57
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

«Ευχαριστούμε τις μαθήτριες και τους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Αλίμου και τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Ερέτριας «Κωνσταντίνος Κανάρης» για τα υπέροχα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα!», αναφέρει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πρόσθεσε:

«Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη σε όλες και όλους!».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: «Ολοκληρώσαμε και παραδώσαμε οικισμό εργατικών κατοικιών στην Κυρακαλή Γρεβενών που εκκρεμούσε για πάνω από 20 χρόνια»

Τις εργατικές κατοικίες του οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών εγκαινίασε την Πέμπτη

Σε τροχιά διάλυσης ο ΣΥΡΙΖΑ μετά το σφυροκόπημα της μειοψηφίας στην Πολιτική Γραμματεία

Σε τροχιά βαθιάς εσωκομματικής κρίσης περιήλθε ο ΣΥΡΙΖΑ κατά τη

Παύλος Μαρινάκης για συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα: «Ή αγνοεί τους κανόνες ή οδηγεί τη χώρα σε νέες περιπέτειες»

Σκληρή επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε η κυβέρνηση δια

Αλέξης Τσίπρας: Στόχος η πρωτιά και ο σχηματισμός κυβέρνησης από την ΕΛ.Α.Σ. – Ο ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε τον κύκλο του

Τον στόχο του να κερδίσει την πρωτιά στις επόμενες εκλογές

Προσφυγή του Δημήτρη Αβραμόπουλου στον Άρειο Πάγο για την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης

Νομική μάχη για την ανατροπή των σε βάρος του δικαστικών