Την Τετάρτη η πρώτη συνάντηση Λευτέρη Αυγενάκη – Δημήτρη Κουρέτα

16 Οκτωβρίου 2023, 17:53
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Το απόγευμα της Τετάρτης, 18 Οκτωβρίου, στις 16:00 θα πραγματοποιηθεί εν τέλει η συνάντηση του νέου περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Δημήτρη Κουρέτα με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρη Αυγενάκη.

Η συνάντηση ήταν αρχικά προγραμματισμένη για αύριο στις 15:00 στο ΥΠΑΑΤ.

Ωστόσο, ο κ. Κουρέτας αύριο θα συναντηθεί με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στο πλαίσιο των συναντήσεων που θα έχει ο πρωθυπουργός με το σύνολο των περιφερειαρχών, όπως, δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

O Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο 24/6 με τον ΠτΔ Κωνσταντίνο Τασούλα

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (24.6.2026) στις 11.00 το πρωί

Μ. Σχοινάς: Περισσότερη ευελιξία δεν μπορεί να σημαίνει λιγότερη Ευρώπη

Την ανάγκη διατήρησης μιας ισχυρής και πραγματικά κοινής Κοινής Αγροτικής

Λίνα Μενδώνη: «Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων είναι μια ζωντανή πραγματικότητα»

«Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων δεν είναι πλέον όραμα ούτε είναι

H Όλγα Κεφαλογιάννη στο Jet2 Strategic Partner Forum

«Η μακροχρόνια επιτυχία και η ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού χτίζονται

Υπoυργείο Παιδείας: Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2026-2027

Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και