Τηλεφωνική επικοινωνία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον καγκελάριο της Γερμανίας Φρίντριχ Μερτς

20 Ιουνίου 2025, 20:37
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον καγκελάριο της Γερμανίας Φρίντριχ Μερτς.

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας που πραγματοποιήθηκε ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Χάγη (24-25 Ιουνίου) και της συνόδου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου (26-27 Ιουνίου) στις Βρυξέλλες, συζητήθηκαν θέματα περιφερειακού ενδιαφέροντος με έμφαση στις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Βουλή: Ολοκληρώθηκε η πρώτη επεξεργασία του νομοσχεδίου για ίση αμοιβή μεταξύ ανδρών και γυναικών και ένταξη υγειονομικών στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα

Ολοκληρώθηκε στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, η πρώτη επεξεργασία

Πηγές ΥΠΕΝ: Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Πακέτο για τα Ευρωπαϊκά Δίκτυα Ενέργειας της ΕΕ – Στο επίκεντρο οι διασυνδέσεις και η ενεργειακή ασφάλεια

Εγκρίθηκε σήμερα από το Συμβούλιο Υπουργών Ενέργειας της ΕΕ στο

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τέλος ο β’ γύρος στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές

Υπερψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Χαρακόπουλος για Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών: Το σημαντικότερο όλων είναι η ανάδειξη υγιών προτύπων και υψηλών αξιών για τη νεολαία

«Το πρόβλημα των ναρκωτικών εξακολουθεί να ταλανίζει την ελληνική κοινωνία.

Κ. Πιερρακάκης από Βουδαπέστη: Στηρίζουμε τη φιλόδοξη προσπάθεια της Ουγγαρίας να ενταχθεί στη ζώνη του ευρώ

Τη δέσμευση της Ουγγαρίας να εκπληρώσει τις προϋποθέσεις για τη