Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Χριστοδουλίδη – Θα συναντηθούν την Πέμπτη στην Αθήνα

29 Οκτωβρίου 2024, 10:06
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, ενόψει της επίσκεψης του τελευταίου στον Λευκό Οίκο και της συνάντησής του με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν.

Ο πρωθυπουργός και ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας συμφώνησαν να συναντηθούν την Πέμπτη στην Αθήνα, κατά την εκ των προτέρων προγραμματισμένη έλευση του κ. Χριστοδουλίδη.

Σημειώνεται ότι η συνάντηση Χριστοδουλίδη – Μπάιντεν θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη στις 15:30 στο Οβάλ Γραφείο, λίγες ημέρες μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου του στρατηγικού διαλόγου που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην Λευκωσία και λίγους μήνες μετά την υπογραφή αμυντικής συμφωνίας με το αμερικανικό Πεντάγωνο.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο