Τηλεφωνικές επικοινωνίες Μητσοτάκη με Μπλίκεν και Μενέντεζ – Στο πλευρό της Ελλάδας τα ανώτατα κυβερνητικά στελέχη των ΗΠΑ

6 Δεκεμβρίου 2021, 21:22
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε διαδοχικές τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Άντονι Μπλίκεν και τον Πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών Σχέσεων της Γερουσίας, Ρόμπερτ Μενέντεζ.

 
Συζήτησαν την κατάσταση στην περιοχή καθώς και τις διμερείς σχέσεις Ελλάδος – ΗΠΑ. Κοινή ήταν η διαπίστωση ότι η Ελλάδα είναι πολύτιμος και αξιόπιστος σύμμαχος και παράγοντας σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και των Βαλκανίων.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

O Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο 24/6 με τον ΠτΔ Κωνσταντίνο Τασούλα

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (24.6.2026) στις 11.00 το πρωί

Μ. Σχοινάς: Περισσότερη ευελιξία δεν μπορεί να σημαίνει λιγότερη Ευρώπη

Την ανάγκη διατήρησης μιας ισχυρής και πραγματικά κοινής Κοινής Αγροτικής

Λίνα Μενδώνη: «Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων είναι μια ζωντανή πραγματικότητα»

«Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων δεν είναι πλέον όραμα ούτε είναι

H Όλγα Κεφαλογιάννη στο Jet2 Strategic Partner Forum

«Η μακροχρόνια επιτυχία και η ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού χτίζονται

Υπoυργείο Παιδείας: Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2026-2027

Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και