Κ. Μητσοτάκης σε Δ. Κουρέτα: «Η κυβέρνηση προσβλέπει σε μία δημιουργική συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση, για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας»

17 Οκτωβρίου 2023, 17:50
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

 

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα με τον νεοεκλεγέντα περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ. Κουρέτα για την εκλογή του και ευχήθηκε καλή επιτυχία στα καθήκοντά του. Τόνισε δε πως η κυβέρνηση είναι πάντοτε προσηλωμένη στην κοινή προσπάθεια με την τοπική αυτοδιοίκηση για τη βελτίωση της ζωής των πολιτών και προσβλέπει σε μία δημιουργική συνεργασία για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Π. Μαρινάκης: Η κυβέρνηση αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στην ενίσχυση της εκπαίδευσης και της καινοτομίας στις Ένοπλες Δυνάμεις

«Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων όπου διεξάγεται ένα

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού – Εντυπωσιακά εγκαίνια παρουσία Γιώργου Πιτσιλή, Κυριάκου Πιερρακάκη

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον επόμενο

Κ. Μητσοτάκης: Υποχρέωσή μας για να κρατήσουμε ασφαλή την Ελλάδα, να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογνωσίας

Υποχρέωσή μας για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή, είναι

Κ. Πιερρακάκης για κόκκινα δάνεια: Χθες ψηφίσαμε το μεγαλύτερο πλαίσιο μέτρων για το ιδιωτικό χρέος μετά την κρίση – «Υπερόπλο» ο Εξωδικαστικός

Τη διαρκή πρόθεση της κυβέρνησης να συμβάλλει αποφασιστικά στην αντιμετώπιση

Στ. Παπασταύρου: «Καταδικάζουμε την προσπάθεια της Τουρκίας να αποκλείσει την Κύπρο από τις άτυπες προπαρασκευαστικές διαδικασίες της COP31 – Ή και οι 27, ή κανείς»

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται