Συνάντηση Κυρ. Μητσοτάκη με τον νέο γραμματέα της ΠΕ της ΝΔ, Κ. Σκρέκα

18 Ιουνίου 2025, 11:50
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης είχε το πρωί συνάντηση με τον νέο γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτή Τρικάλων Κώστα Σκρέκα, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον κ. Σκρέκα για την εκλογή του και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τέλος ο β’ γύρος στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές

Υπερψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Χαρακόπουλος για Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών: Το σημαντικότερο όλων είναι η ανάδειξη υγιών προτύπων και υψηλών αξιών για τη νεολαία

«Το πρόβλημα των ναρκωτικών εξακολουθεί να ταλανίζει την ελληνική κοινωνία.

Κ. Πιερρακάκης από Βουδαπέστη: Στηρίζουμε τη φιλόδοξη προσπάθεια της Ουγγαρίας να ενταχθεί στη ζώνη του ευρώ

Τη δέσμευση της Ουγγαρίας να εκπληρώσει τις προϋποθέσεις για τη

Κ. Μητσοτάκης: Αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα ψυχικής υγείας, ειδικά όταν αφορούν τα παιδιά και τους εφήβους, με μεγάλη σοβαρότητα

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε το πρωί συζήτηση με θέμα

«Ο Αδριανός τα επόμενα χρόνια θα είναι στο Διάστημα»: Η ανακοίνωση Μητσοτάκη και ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετείχε σε συζήτηση με τον Αδριανό