Στην Αίγυπτο σήμερα ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης για τη σύνοδο κορυφής για την ειρήνη στη Γάζα

13 Οκτωβρίου 2025, 8:00
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 10.00 θα έχει συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Τασούλα στο Προεδρικό Μέγαρο, στο πλαίσιο των τακτικών μηνιαίων ενημερώσεων.

Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός θα μεταβεί στo Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου όπου θα συμμετάσχει στη «Σύνοδο Κορυφής Ειρήνης Sharm El-Sheikh».

«Η Ελλάδα είναι παρούσα στις εξελίξεις. Συνομιλούμε με όλους τους εταίρους και συμμάχους στην περιοχή και είμαστε έτοιμοι να συμβάλουμε ενεργά, ώστε αυτή η συμφωνία να προχωρήσει και να μη μείνει στα λόγια», ανέφερε στην καθιερωμένη εβδομαδιαία ανάρτηση του στο Facebook ο πρωθυπουργός, δείχνοντας την πρόθεση της Αθήνας να διαδραματίσει ρόλο την επόμενη μέρα. Τόσο σε διπλωματικό επίπεδο όσο και στην ανοικοδόμηση της περιοχής.

 

Συντακτική ομάδα Oknews

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κύμα «φυγής» από την Ελπίδα για την Δημοκρατία – Νέα διπλή αποχώρηση από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού

Κύμα «φυγής» φαίνεται να έχει πιάσει τελευταία στελέχη της «Ελπίδα

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο σε Κρήτη και Ν. Αιγαίο έως 5,33 ευρώ το κιλό

Δέσμη επτά παρεμβάσεων για τη στήριξη των επαγγελματιών αλιέων ανακοίνωσε

Προσφυγή του Δημήτρη Αβραμόπουλου στον Άρειο Πάγο για την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης

Νομική μάχη για την ανατροπή των σε βάρος του δικαστικών

Στο Λουξεμβούργο ο Σταύρος Παπασταύρου για τα Συμβούλια των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: «Ολοκληρώσαμε και παραδώσαμε οικισμό εργατικών κατοικιών στην Κυρακαλή Γρεβενών που εκκρεμούσε για πάνω από 20 χρόνια»

Τις εργατικές κατοικίες του οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών εγκαινίασε την Πέμπτη