Νέα, σφοδρή πολιτική αντιπαράθεση ξέσπασε ανάμεσα στη Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, με επίκεντρο τον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα.
Η σπίθα άναψε μετά από σκληρές δηλώσεις του βουλευτή της ΝΔ, Δημήτρη Καιρίδη, ο οποίος εξαπέλυσε μετωπική επίθεση στον δήμαρχο, για να εισπράξει μια εξίσου αιχμηρή απάντηση από τον εκπρόσωπο Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Κώστα Τσουκαλά.
Δ. Καιρίδης: «Πολιτικολογεί από την πρώτη μέρα και συναρχηγεύει»
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Action 24, ο Δημήτρης Καιρίδης ξεκαθάρισε αρχικά ότι δεν έχει τίποτα προσωπικό με τον Χάρη Δούκα, καθώς δεν τον γνωρίζει καν και τον έχει συναντήσει μόλις δύο φορές, ενώ τόνισε ότι η δημόσια συζήτηση πρέπει να ξεφύγει από τα εσωκομματικά και να επικεντρωθεί στα πραγματικά προβλήματα των πολιτών.
Ωστόσο, στη συνέχεια άσκησε ισοπεδωτική κριτική στο έργο του δημάρχου, υποστηρίζοντας ότι θεωρεί τον κύριο Δούκα πλήρως αποτυχημένο ως δήμαρχο.
Σύμφωνα με τον κ. Καιρίδη, η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας είναι απολύτως άθλια για όποιον κυκλοφορεί εκεί, ενώ κατηγόρησε τον δήμαρχο ότι, αντί να ασχολείται με τα καθήκοντά του, πολιτικολογεί από την πρώτη μέρα για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ και επιχειρεί να «συναρχεύσει».
Μάλιστα, συνέδεσε την κατάσταση στην πρωτεύουσα με τη συζήτηση περί κεντροαριστερής συνεργασίας, κάνοντας λόγο για μια «συγκυβέρνηση» ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ στον δήμο με άθλια αποτελέσματα.
Κ. Τσουκαλάς: «Δεν αντέχουν την ήττα του “πρίγκιπα” Μπακογιάννη»
Άμεση και ιδιαίτερα αιχμηρή ήταν η απάντηση του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Κώστα Τσουκαλά, ο οποίος σήκωσε το γάντι και κάλεσε τη Νέα Δημοκρατία να ασχοληθεί καλύτερα με τα δικά της εσωτερικά ζητήματα, όπως τον Αντώνη Σαμαρά, τον Κώστα Καραμανλή και τους βουλευτές της που ασκούν κριτική στο Μαξίμου.
Ο κ. Τσουκαλάς χαρακτήρισε τις αναφορές του κ. Καιρίδη βαθιά απαξιωτικές, σημειώνοντας ότι τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν ταιριάζουν σε κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο ενός κεντροδεξιού δημοκρατικού κόμματος. Παράλληλα, υπενθύμισε ότι ο Χάρης Δούκας εκλέχθηκε από την κάλπη, όπου οι πολίτες είπαν «όχι στον πριγκιπισμό», διώχνοντας εκείνον που πολιτευόταν στην Αθήνα ως πρίγκιπας.
Σχολίασε μάλιστα ότι είναι προφανές πως στη ΝΔ ακόμα δεν έχουν ξεπεράσει την ήττα του Κώστα Μπακογιάννη, εξού και αυτό το «μέρος και μένος» που δεν τιμά κανέναν.
Τέλος, έβαλε τέλος στα σενάρια περί εσωκομματικών ισορροπίων, ξεκαθαρίζοντας ότι αρχηγός στο ΠΑΣΟΚ υπάρχει, είναι ο Νίκος Ανδρουλάκης που εξελέγη με μεγάλο ποσοστό, και δεν υφίσταται καμία απολύτως «συναρχηγία».
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα



