Το νέο Ερευνητικό Κέντρο του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα εγκαινιάστηκε παρουσία και του υφυπουργού Ανάπτυξης Λάζαρου Τσαβδαρίδη, ο οποίος χαρακτήρισε την επένδυση ως εξέλιξη-ορόσημο για τη χώρα και «ψήφο εμπιστοσύνης» στις δυνατότητες της Ελλάδας.
Σε σημερινή ανάρτησή του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Τσαβδαρίδης αναφέρει: «Παρευρέθηκα χθες στα εγκαίνια του υπερσύγχρονου Ερευνητικού Κέντρου του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, της μεγαλύτερης ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας. Μια εξέλιξη – ορόσημο που, όπως τόνισα και στον χαιρετισμό μου, αποτελεί τεράστια ψήφο εμπιστοσύνης στις δυνατότητες της χώρας μας, καθώς μετατρέπει την Πάτρα και γενικότερα τη Δυτική Ελλάδα, σε έναν κεντρικό κόμβο καινοτομίας και έρευνας στον τομέα της Υγείας. Στο υπουργείο Ανάπτυξης, υπό την πολιτική καθοδήγηση του υπουργού κ. Τάκη Θεοδωρικάκου, έχουμε ως στρατηγικό στόχο τη διασύνδεση της έρευνας με την παραγωγή. Επενδύσεις σαν τη σημερινή είναι ζωτικής σημασίας γιατί αποδεικνύουν ότι η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον, δημιουργώντας παράλληλα ποιοτικές και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας για τους νέους επιστήμονές μας.
Θερμά συγχαρητήρια στη διοίκηση της ΒΙΑΝΕΞ για το όραμα και την επιμονή της. Ως κυβέρνηση, θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε σταθεροί αρωγοί σε κάθε υγιή επιχειρηματική πρωτοβουλία».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
