Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Βασιλιά της Ιορδανίας Αμπντάλα II και τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Σεϊχη Μοχάμεντ μπιν Ζαγέντ Αλ Ναχαγιάν.
Κατά τη διάρκεια των επικοινωνιών συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και η ανάγκη να αποφευχθεί περαιτέρω κλιμάκωση.
