Γ. Γεραπετρίτης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΥΠΕΞ της Ρουμανίας

23 Ιανουαρίου 2025, 16:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Εξωτερικών της Ρουμανίας Emil Hurezeanu είχε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης.

Συζητήθηκαν περιφερειακές και διεθνείς εξελίξεις, θέματα περιφερειακής συνεργασίας, ιδίως στους τομείς της ενέργειας, των μεταφορών και του τουρισμού, καθώς και η πραγματοποίηση εκδηλώσεων για τα 145 χρόνια των διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας – Ρουμανίας.

Ο Έλληνας υπουργός συνεχάρη τον ομόλογό του για την ανάληψη των καθηκόντων του και τον προσκάλεσε να πραγματοποιήσει επίσκεψη στην Αθήνα.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο