Φόρτωμας: Εκτός ΜΕΘ ο βουλευτής της ΝΔ

30 Δεκεμβρίου 2021, 22:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Αποσωληνώθηκε ο βουλευτής Κυκλάδων της Ν.Δ Φίλιππος Φόρτωμας, καθώς βελτίωση παρουσιάζει η κατάσταση της υγείας του.

Νοσηλευόταν διασωληνωμένος με κορονοϊό από χθες στην εντατική του 251 Γενικού Νοσοκομείου Αεροπορίας, ωστόσο αυτή την ώρα, η κατάσταση της υγείας του κρίνεται σταθερή.

Ο κ. Φόρτωμας είχε εμβολιαστεί στις 6 Μαΐου και στις 20 Ιουλίου με τις δύο δόσεις του εμβολίου της AstraZeneca και όπως έλεγε σε συνεργάτες του προγραμμάτιζε την αναμνηστική δόση εντός των εορτών.

Ο 40χρονος βουλευτής δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα.

Τις ευχές για γρήγορη ανάρρωση δίνουν στον κ. Φόρτωμα όλοι οι βουλευτές της ΝΔ και ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Ιωάννης Μπούγας, ο οποίος του εύχεται με ανάρτησή του να βρεθεί κοντά τους το συντομότερο δυνατόν.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

«Ο Αδριανός τα επόμενα χρόνια θα είναι στο Διάστημα»: Η ανακοίνωση Μητσοτάκη και ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε το πρωί συζήτηση με θέμα

Τ. Θεοδωρικάκος: Το πλαφόν οδήγησε σε μείωση τιμών σε 2.000 προϊόντα – Στόχος της εθνικής κοινωνικής συμφωνίας η μείωση τιμών

Στο μέτρα της κυβέρνησης για τον έλεγχο φαινομένων αισχροκέρδειας και

Σ. Παπασταύρου: «Ισχυρά εθνικά και ευρωπαϊκά δίκτυα εξασφαλίζουν ενεργειακή θωράκιση και προσιτές τιμές»

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται

Αδ. Γεωργιάδης κατά Πολάκη: “Άπαντες αθώοι για το ΚΕΕΛΠΝΟ – Τα παντελόνια δεν τα φοράμε για να μην κρυώνουμε”

Σε μια σφοδρή, προσωπική επίθεση σε υψηλούς πολιτικούς τόνους προχώρησε

Σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη σχετικά με την πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό

Ο σχεδιασμός για την ιστορική πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον