Άδ. Γεωργιάδης για ηλεκτρονική συνταγογράφηση: Το σύστημα υπερφορτώθηκε και η ΗΔΙΚΑ έκανε αναβάθμιση – Τώρα λειτουργεί σωστά – Ευχαριστώ τους γιατρούς

21 Ιανουαρίου 2025, 14:25
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά
INTIME

Στα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί στο νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης αναφέρθηκε σε ανάρτησή του ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, τονίζοντας πως υπήρξε υπερφόρτωση αλλά πλέον λειτουργεί κανονικά. Παράλληλα, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους γιατρούς που κάνουν ό,τι μπορούν.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

«Για το πρόβλημα που προέκυψε σήμερα με το νέο σύστημα Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης (σύστημα απολύτως απαραίτητο για την σύνδεση της Ελλάδος με το Ευρωπαϊκό HMVO από τις 08 Φεβρουαρίου) δεν ευθύνονται σε καμμία περίπτωση οι γιατροί. Το σύστημα υπερφορτώθηκε και τελικά η ΗΔΙΚΑ έκανε αναβάθμιση και φαίνεται ότι τώρα λειτουργεί σωστά. Η ΗΔΙΚΑ είναι συνεχώς από πάνω για να παρακολουθούμε εάν υπάρξει ξανά πρόβλημα. Θα έχουμε μια αναστάτωση μέχρι όλοι να συντονιστούμε στο νέο σύστημα αλλά στο τέλος όλα θα πάνε καλά. Και οι γιατροί ξέρω ότι κάνουν ό,τι μπορούν και τους ευχαριστώ για αυτό».

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μάξιμος Χαρακόπουλος: Μόνον μια οξεία κομματική μυωπία θα οδηγούσε τα κόμματα της αντιπολίτευσης να μην υπερψηφίσουν το ν/σ του υπ. Οικονομικών

«Μόνον μια οξεία κομματική μυωπία θα οδηγούσε τα κόμματα της

Στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων αύριο ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 9.00 θα επισκεφθεί τη Σχολή

Μακάριος Λαζαρίδης: «Δεν υπάρχει καμία δική μου παράνομη πράξη – Ένα διοικητικό λάθος 20 ετών βαφτίστηκε “πολιτικό σκάνδαλο”»

 Τις θέσεις του για την υπόθεση της υπηρεσιακής του κατάταξης

Κυριάκος Πιερρακάκης προς Νίκο Ανδρουλάκη: «Αισθάνομαι ότι στον ανταγωνισμό σας με τον κ. Τσίπρα, είστε έτοιμος να εισβάλετε στο Νομισματοκοπείο»

«Οι λύσεις που δίνουμε είναι απτές, ρεαλιστικές, μέσα στα δημοσιονομικά

Χρίστος Δήμας: «Μέσα στον Ιούλιο στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65, Καλαμπάκα – Γρεβενά»

Αυτοψία στο εργοτάξιο κατασκευής του Βόρειου Τμήματος του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής