Άδ. Γεωργιάδης: «Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό για την ανανέωση της εμπιστοσύνης του στο πρόσωπο μου»

14 Μαρτίου 2025, 12:12
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

Με ανάρτησή του στο Χ ο Άδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την ανανέωση της εμπιστοσύνης του στο πρόσωπό του με την παραμονή του στη θέση του υπουργού Υγείας.

«Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό @kmitsotakis για την ανανέωση της Εμπιστοσύνης του στο πρόσωπο μου, για την εξαιρετικά κρίσιμη και τιμητική θέση του Υπουργού Υγείας της Ελλάδος. Η νέα μου θητεία θα χαρακτηριστεί από απόλυτη προσήλωση στα θέματα του Υπουργείου Υγείας, όπως έκανα πάντα» αναφέρει ο Άδωνις Γεωργιάδης στην ανάρτησή του.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Λαοθάλασσα στο Peñarrubia Lounge: Πάνω από 3.000 άνθρωποι στην εντυπωσιακή εκδήλωση του Τάκη Θεοδωρικάκου στο Καλαμάκι

Με πρωτοφανή επιτυχία και μια πραγματικά εντυπωσιακή προσέλευση που ξεπέρασε

Μητσοτάκης από το στρατόπεδο Παπάγου: Προτεραιότητα η θωράκιση της χώρας απέναντι σε υβριδικές απειλές

Μήνυμα ότι η ασφάλεια της χώρας δεν κρίνεται πλέον μόνο

ΣΥΡΙΖΑ: Η Νέα Δημοκρατία είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο

Στο ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο

Δείτε live την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Στο παρακάτω link θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του

Το πρόγραμμα των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο

Στην Πελοπόννησο συνεχίζονται αυτήν την εβδομάδα οι επισκέψεις κλιμακίων της